شهری

مهر پایان بر ۲۶پروژه زودبازده در منطقه۷ از ابتدای سال

کد خبر : 50164

شهردار منطقه۷ گفت: از۵۱پروژه زودبازده تعریف شده برای شهرداری منطقه هفت ۲۶پروژه آن به صورت کامل به پایان رسیده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، وحید برجسته نژاد ضمن بیان این مطلب افزود: ۱۳۴میلیارد تومان اعتبار برای انجام ۵۱پروژه زودبازده از سوی شورای شهر و شهرداری مشهد به این منطقه اختصاص یافته است.

برجسته نژاد درباره انجام پروژه های زودبازده در منطقه۷ گفت: بهبود و بهسازی پیاده روها در محورهای مهدی، قائم، شهید خاکستری، شهید اصلانی، خیابان احسان در شهرک عسکریه، بهسازی و بدنه سازی در مسیل های شهرک ابوذر و تنباکوچی واقع در انتهای صبا۹۱، مرمت جداول و کانیو و روکش آسفالت در محلات خلج، المهدی، کارگران، انقلاب و شهرک ابوذر و رباط طرق و سیدی به صورت کامل به پایان رسیده است.

وی همچنین با ذکر این نکته که بخش زیادی از پروژه های باقیمانده وارد فاز اجرایی شده و به مرحله بهره برداری نزدیک شده است اظهار کرد: پیاده روسازی در محورهای شهید دایی، ایمان و سپاه، تجهیز زمین ورزشی شهرک ابوذر، سپاه ۶۴ و قائم۳۰ و انتهای صبا۹۱ در حال اجراست.

وی درخصوص جزئیات عنوان پروژه ها اظهار کرد: ۲۶عنوان پروژه تاکنون به نتیجه نهایی رسیده است و ۱۳پروژه دیگر نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

شهردار منطقه۷ در پایان تاکید کرد: تعداد پروژه های باقیمانده شامل تجهیز و توسعه مساجد و خانه های فرهنگ است که تا پایان سال پس از رفع موانع و ابلاغ دستورالعمل های مرتبط، تا پایان سال به ترتیب اهمیت اجرا می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن