اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

کد خبر : 20819

سرپرست معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در بارگاه منور رضوی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی با اشاره به تمهیدات آستان قدس رضوی برای برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته شاهد حضور میلیونی زائران و مجاوران در برنامه‌ شب‌های قدر خواهیم بود و از این رو تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این شب‌ها فراهم شده است.

سرپرست معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: این مراسم در شب‌های قدر از ساعت ۲۱ با قرائت دعای جوشن کبیر آغاز و ساعت یک بامداد نیز به اتمام می‌رسد.

عزیزی خاطرنشان کرد: شامگاه جمعه سوم اردیبهشت ماه سخنران مراسم شب قدر در حرم منور رضوی؛ آیت الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهدمقدس است؛ در ویژه برنامه شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان نیز سخنران ویژه مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه است و سخنران شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی است.

وی ادامه داد: همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم منور رضوی برپا می‌شود و قاریان حرم منور رضوی در جمع زائران میلیونی بارگاه رضوی به قرائت قرآن می‌پردازند. همچنین مراسم لیالی قدر ویژه زائران عرب، اردو و آذری زبان نیز در رواق‌های مبارکه دارالمرحمه، دارالرحمه و غدیر برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن