شهریورزشی

تمام ظرفیت‌های فوتبال استان از احیای تیم فوتبال پدیده حمایت و استقبال می‌کند

کد خبر : 51960

محسن حیدری، دبیرکل هیات فوتبال خراسان‌رضوی در نشست با حجت‌الاسلام و المسلمین جواهری، عضو هیات مدیره و مدیر فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات شرکت پدیده، ضمن ابراز خرسندی از بازتاب مثبت خبر احیای باشگاه پدیده در میان اهالی فوتبال استان و همچنین جامعه هواداران فوتبالی افزود: هیات فوتبال استان نیز با هدف احیای دوباره سرمایه گسترده ورزشی و اجتماعی فوتبال در استان، از شکل‌گیری دوباره این تیم استقبال می‌کند و قطعا از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از فوتبال به عنوان زبان موثر ارتباط با مردم گفت و افزود: احیای دوباره تیم پدیده خواست مخاطبان فوتبال استان است و شکل‌گیری دوباره این تیم با کسب افتخارات ارزنده همچون گذشته آینده فوتبال کشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

حیدی در ادامه به ظرفیت فوق العاده ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان ورزشگاه رده برتر آسیایی اشاره و اظهار کرد: علاوه بر این ظرفیت بین‌المللی، بسترهای هتلینگ، حمل و نقل و … همگی آمادگی میزبانی از تیم‌های رده برتری فوتبال این استان را گواهی می‌دهد.

حیدری از پیگیری رییس هیات فوتبال استان در این خصوص خبر داد و خاطرنشان کرد: آقای اصولی نیز دستورات لازم را جهت حمایت و تسریع و تسهیل این اتفاق داده و هیات فوتبال استان تمام قد از این موضوع حمایت خواهد کرد.

دبیرکل هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه مردم خراسان خاطرات خوبی از تیم فوتبال پدیده دارند، تصریح کرد: احیای تیم فوتبال پدیده از مطالبات جامعه فوتبال و هواداران است و امیدواریم شرکت پدیده همچون گذشته در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود، بار دیگر در این مسیر گام بردارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن