اخبار مهم

گوش بری هولناک

بریدن گوش خواستگار در خشم ۲ برادر عروس

کد خبر : 27128

مرد جوان وقتی به خواستگاری دختر موردعلاقه اش رفت نمی دانست گوشش را خواهند برید.

صبح مشهد– دو برادر که بعد از خواستگاری پسرجوانی از خواهرشان یکی از آن ها با کمک پسرعمویش دست به حمله شبانه زده بودند دیروز جرمشان را انکار کردند و مدعی شدند بی گناه هستند.
رسیدگی به این پرونده از پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۶ به دنبال شکایت یک پسر ۲۸ساله به نام امین آغاز شد. وی که آثار ضرب و جرح روی صورتش نمایان بود و گوش سمت راستش پانسمان شده بود به اداره پلیس اسلامشهر رفت و از دو مرد که شبانه به او حمله کرده و گوشش را بریده بودند شکایت کرد.
این مرد گفت: من نگهبان یک کارگاه در نزدیکی دانشگاه آزاد هستم. شامگاه سیزدهم اردیبهشت دو مرد جوان که صورت هایشان را با پارچه پوشانده بودند به کارگاه حمله کردند و من را به شدت کتک زدند. آن ها با میله به سرم کوبیدند که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مردان خشن گوش سمت راستم را بریده و با خود برده اند. من که وحشت کرده بودم به برادرم زنگ زدم و در بیمارستان تحت عمل جراحی پیوند گوش قرار گرفتم.
راز اختلافات دنباله دار
به دنبال اظهارات امین ردیابی دو مرد ناشناس آغاز شد و پلیس به بازجویی از برادر امین پرداخت .اظهارات برادر امین پرده از اختلاف های دنباله دار وی با یکی از بستگان دورش برداشت و امین حرف‌های تازه‌ای را مطرح کرد.

وی به مأموران گفت: مدتی پیش به خواستگاری دختر یکی از اقوام دورمان در شهرستان نورآباد لرستان رفتم. اما چون به تنهایی به خواستگاری رفته بودم برادر بزرگ دختر مورد علاقه ام به نام مریم عصبانی شد و خواستگاری را به هم زد. آن ها به من جواب منفی دادند و من به ناچار برگشتم. من به مریم علاقه مند بودم و به همین دلیل چند بار با او تماس گرفتم و برایش پیامک ارسال کردم .بعد از این ماجرا برادر او کیومرث مرا تهدید به مرگ کرد و به همین خاطر آن شب کیومرث به همراه پسر عمویش به نام اسماعیل به محل کارم حمله کردند و مرا کتک زدند و گوشم را بریدند .
ردیابی ۲ گوش بر خشن
به دنبال اظهارات جدید شاکی ،کیومرث و پسرعمویش اسماعیل که در شهرستان قم بود ردیابی و بازداشت شدند.
آن ها در دادسرای اسلامشهر جرم شان را انکار کردند و مدعی شدند اشتباهی بازداشت شده اند .
پرونده آن ها در شعبه ۱۹ دادگاه کیفری رسیدگی شد و آنان تبرئه شدند اما با اعتراض شاکی،حکم در دیوان عالی کشور شکسته شد تا آن ها این بار به اتهام مشارکت در ضرب و جرح منجر به قطع عضو در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن