یادداشت روز

انتخاب مدیران با شاخص های ارزشی ، انقلابی و اعتقادی در دولت ایران قوی

کد خبر : 43352

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در رویکرد خدمت محور دولت ایران قوی ، نگاه ویژه ای به مدیران ارزشی ، انقلابی و اعتقادی مدنظر است.

به گزارش صبح مشهد، استاندار خراسان رضوی گفت : اطمینان خاطر از خود جوشی ، خود حرکتی و نگاه ویژه به جوان‌گرایی و بخصوص توجه خاص به درون مجموعه استانداری و وزارت کشور در انتخاب مدیران نیز در اولویت انتصابات ماست.

نظری افزود : هماهنگی ، هم افزایی و کار تیمی باید سرلوحه مدیران قرار گیرد تا توفیق در امور حاصل شده و همگرایی نیز باید بصورت جدی مورد ملاحظه مدیران قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت : در انتخاب آقای طباطبایی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی که فردی خوشنام در میان همکاران خود بوده اند نیز ، باید گفت ایشان ضمن دارا بودن بسیاری از شاخصه هایی که به آن اشاره شد ، با توجه به اینکه سالها در درون بدنه وزارت کشور فعالیت و مسئولیت داشته اند ،توان اجرایی کافی و شناخت مناسبی از مجموعه اقدامات استانداری را دارند که با به کارگیری نیروهای جوان ، توانمند ، انقلابی و معتقد می توانند به شکل شایسته ای تاثیر گذار باشند و در پیشبرد اهداف موثر باشند.

وی همچنین افزود : اولویت کار برای ما برآوردن نیاز مردم است که می باید به سرعت به رفع مشکلات و برآوردن توقعات آنان بپردازیم.

در این جلسه دکتر سید هادی طباطبایی که بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی معرفی گردید ، از حسن توجه و اعتماد استاندار محترم تشکر نمود و گفت با تمام نیرو و با تفکر انقلابی و‌جهادی و بکار گیری نیروهای توانمند ، مومن و انقلابی نیز به رفع نیازهای مردم خواهیم پرداخت.

طباطبایی افزود : وظیفه جدی ما تربیت نسل جدید مدیران جوان انقلابی و جهادی است که باید تجربیات نسل اول و دوم انقلاب نیز به آن ها منتقل گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن