اخبار مهماسلاید شو

کشف بیش از ۴۸ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد 

کد خبر : 58087

فرمانده مرزبانی استان از کشف مقادیری مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد .

به گزارش صبح مشهد، سردار ” مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت:در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان ، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند در عملیاتی مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه را کشف نمایند.

سردار ” شجاع” در ادامه افزود:در پی اقدامات اطلاعاتی مرزبانان هنگ تایباد موضوع در دستور کار مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور قرار می گیرد ، لذا به یک دستگاه تریلی حامل پوست گاو مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام می نمایند .

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از خودرو تعداد ۴۷ بسته به وزن ۴۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمت داخل کابین و بخش بیرونی تریلی جاساز شده بود را کشف ، از این رو خودرو توقیف ، مواد مخدر و متهم تحویل مراجع ذی الصلاح گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با تاکید بر اینکه امنیت و سلامت جامعه خط قرمز مرزبانان است خاطر نشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر جرثومه های فساد و دشمن جوانان این مرز و بوم هستند ، لذا مرزبانان قاطعانه با آنها برخورد می نمایند و اجازه نخواهند داد تا از طریق مرزهای استان نقشه های پوچ خود را عملی سازند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن