اسلاید شواقتصادی

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خبر داد:

خراسان رضوی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز رتبه برتر کشور را کسب کرد

کد خبر : 48643

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: امسال این استان در بین استانهای کشور در حوزه اجرای طرحهای پنج گانه مقابله محور در خصوص پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، رتبه برتر را بدست آورد.

به گزارش صبح مشهد، حسین دشتبان افزود: این ارزیابی به تازگی توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در خصوص فعالیت های ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ کمیسیون های کل کشور انجام شده است که بر این اساس مقام نخست در رسیدگی، کشف و برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز نیز برای استان خراسان رضوی حاصل شده است.

وی اظهار داشت: خراسان رضوی با تعداد ۲۶۸ بازرسی از سطح عرضه که منجر به تشکیل ۱۳۸ پرونده موثر قاچاق کالا و ارز به ارزش ۴۴۱ میلیارد ریال ثبت شده است که از لحاظ تعداد پرونده های تشکیل شده و از نظر ارزش ریالی پرونده ها رتبه نخست را در بین استان های کشور کسب نموده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز محقق نمی شود مگر با همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های متولی که خوشبختانه این همکاری مضاعف در میان متولیان امر در استان به خوبی مشهود بوده و سرآمد این فعالیت ها نیز توسط همکاران ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن