زندگیورزشی

برگزاری همایش دوچرخه سواری در مشهد

کد خبر : 20427

همایش بزرگ دوچرخه سواری با شعار ورزش بیشتر، جسم سالم تر روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، همایش بزرگ دوچرخه سواری با مشارکت انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، شهرداری منطقه ۱۰ و هیئت دوچرخه سواری مشهد با شعار ورزش بیشتر، جسم سالم تر در مشهد برگزار می‌شود.

این همایش که در تداوم همایش های دوچرخه سواری سال گذشته برگزار می‌شود، روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۸:۳۰ صبح، از خیابان اندیشه ۶۸، بوستان نیلوفر آبی شروع و دوچرخه سواران مسیر ۷ کیلومتری را تا شریعتی ۴۵ محل ساخت بیمارستان ناظران مشهد رکاب خواهند زد.
علی خان محمدی، معاون اجرایی شهرداری منطقه ۱۰ در نشست خبری این همایش اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی ما ایجاد و توسعه زیر ساخت های دوچرخه سواری در شهر است و در همین راستا اجرای پیاده رو ها با اولویت مسیر های دوچرخه سواری صورت می‌گیرد.
وی افزود: حدود ۳ میلیارد تومان برای احداث مسیر های پیاده رو و دوچرخه سواری در شهرداری منطقه ۱۰ تخصیص یافته که همزمان در حال اجرا می‌باشد، همچنین تاکنون ۳۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در این محدوده احداث و بهره برداری شده است.
خان محمدی بیان کرد: سعی ما بر این است که دوچرخه سواری را فراتر از یک ورزش و به عنوان یک وسیله نقلیه معرفی کنیم.
دکتر فاطمه ورشویی، مدیر مرکز تخصصی رادیولوژی و انکولوژی رضا نیز گفت: با هدف ترویج زندگی سالم و تغییر سبک زندگی این همایش را در ادامه همایش های سال گذشته با همکاری شهرداری و هیئت دوچرخه سواری مشهد برگزار می‌کنیم.
وی افزود: اگر فرهنگ سازی مناسبی در مشهد و ایران در خصوص دوچرخه سواری صورت گیرد، می‌توانیم با تغییر سبک زندگی به زندگی سالم، جامعه ای سالم داشته باشیم.
خان محمدی در پایان این نشست از برگزاری یک همایش بزرگ دوچرخه سواری با همکاری شهرداری های منطقه ۱۰،۲،۱و۱۱ بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

حمزه صبوری مسئول تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۰ هم با بیان این که رویداد دوچرخه سواری روز جمعه، اولین همایش سال ۹۸ شهرداری می باشد، از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی برای ایجاد نشاط و شادابی شهروندان تا پایان سال طبق تقویم خبر داد.
گفتنی است؛در پایان این همایش، مراسم اختتاحیه و قرعه کشی ۱۰ دستگاه دوچرخه و جوایز دیگر صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. این عکس گروه سیمرغ هستش به سر گروهش امیر لشگری صبح امروز ساعت ۷ صبح به مقصد کنگ از پارک ملت حرکت کردن ، و حتی یک دقیقه تو همایش نبودن
    و شما یک عکسی گذاشتین تو سایت که هیچ ربطی به همایش امروز نداشته ، نکنید این کار ها رو ، درست نیست .

    1. با سلام و تشکر از حسن توجه شما مخاطب گرامی، عکس خبر تزیینی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن