اخبار مهم

برخورد مزدا با گاردریل در جاده فریمان دو مصدوم برجای گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از عملیات امدادرسانی آتش نشانان ایستگاه های ۹ و ۳۹ در حادثه برخورد مزدا با گاردیل در جاده مشهد ـ فریمان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، ساعت ۱۸:۰۰ امروز (دوشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۴)حادثه برخورد یک دستگاه مزدا با گاردریل در جاده مشهد – فریمان به مرکز فرماندهی ۱۲۵ اعلام شد.

آتشپاد دوم حسین صالح، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در این باره گفت: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹ شهدا و تیم پیشگیری ایستگاه ۳۹ به محل حادثه که نرسیده به سنگ بست بعد از کال چغوکی اعلام شده بود اعزام شدند و توانستند راننده را که محبوس بود ازخودرو خارج کنند و به همراه یک مصدوم دیگر این حادثه تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دهند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بعد از ایمن سازی محل و اقدامات پیشگیرانه به مأموریت خود پایان دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا