شهری

مدیر کل کمیته امداد ‌خراسان رضوی:

اهدای ۱۲۵ سری جهیزیه به نو عروسان نیازمند حاشیه شهر مشهد/تحویل یک هزار مسکن تا ۱۴ اسفند به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

کد خبر : 57444

مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی از اهدای ۱۲۵ سری جهیزیه به نو عروسان نیازمند حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد رضا سلم آبادی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد :در خراسان رضوی با مشارکت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ١٢۵سری جهیزیه به ارزش هر سری ۳۸میلیون تومان به نوعروسان نیازمند حاشیه شهر مشهد اهدا شد.

سلم آبادی با اشاره به اینکه جهیزیه ها به افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی اهدا می‌شود، افزود: از ابتدای امسال ۳۲۵ جهیزیه برای نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی مشهد تهیه و به آنها تحویل شده است.

تحویل یک هزار مسکن تا ١۴اسفند به خانواده های تحت حمایت

وی در ادامه تصریح کرد: درسطح استان خراسان رضوی بیش از ۵هزار مسکن در حال ساخت می باشد، که در ١۴اسفند ماه سال جاری، همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی ره یک هزار مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد تحویل داده می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه، خدمات متناسب به نیاز به خانواده های محروم ارائه شده است، عنوان کرد: در حوزه سلامت گروه های جهادی در شهرستان های محروم در سطح استان در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

وی تاکید کرد: در سالروز ولادت امام زمان (ع) ٢٧٠ دستگاه بخچال با مشارکت بسیج ادارات، به خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن