شهری

صدور بیش از ۱۱ هزار اخطاریه سد معبر در شهرداری منطقه ۶

کد خبر : 51635

شهردار منطقه ۶ از صدور بیش از ۱۱ هزار اخطاریه سدمعبر به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ مشهدمقدس، کاظم یزدان مهر با اعلام این خبر، تصریح کرد: این اخطاریه‌ها در زمینه‌های سد معبر، خودروی فرسوده، نصب تابلوغیر مجاز و مازاد، داربست غیر مجاز و خطری و…. صادر شده است.

وی افزود: ‌سد معبر همچنان معضل بزرگ کلانشهرها محسوب می‌شود؛ معضلی که پیامدهای آن در ابعاد مختلف بر شهر، شهروندان و حتی نگاه‌های گردشگران تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: یکی از وظابف قانونی شهرداری ها تبصره یک ، بند دو ، ماده ۵۵ قانون شهرداریها می باشد که طبق این قانون: سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز آنها و میدانها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و ازاد نمودن معابر و اماکن مذکور فوق بوسیله مامورین خود رأساً اقدام کند..

شهردار منطقه ۶ خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از سد معبر از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۳۹۴ اخطاریه توسط این منطقه صادر شده است که با کمک شهروندان و برخورد شهرداری با افراد متخاطی که با این اقدام غیر قانونی موجب ایجاد نازیبایی در منظر شهری و تضییع حقوق دیگر شهروندان می‌شوند؛ تاحدود زیادی رفع شده است.

یزدان مهر ضمن تقدیر از شهروندان مشارکت جو از آنان خواست تا در صورت مشاهده موارد سد معبر مراتب را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اعلام نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن