شهری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد خبر داد؛ اجرای طرح ابن السبیل در نوروز ۱۳۹۸

کد خبر : 19972

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: با اجرای طرح ابن السبیل در پایانه مسافربری امام رضا (ع)، ترتیب برگشت مسافران محروم و بازمانده از سفر از سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد داده می‌شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری استقبال از بهار ۹۸ سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد؛ محسن شریعتی با بیان این مطلب اظهار کرد: در این خدمت، مسافران بی‌بضاعت و مال‌باخته در سفر مشهد شناسایی و هزینه بازگشت آن‌ها به شهر و روستایشان پرداخت و از پایانه مسافربری امام رضا (ع) راهی می‌شوند.
وی افزود: در نوروز ۱۳۹۸ نیز افزایش تعداد و ساعات کاری رسیدگی به امور مسافرین ابن سبیل موردتوجه قرار گرفته و است و این مهم برای ۵۰۰ نفر در راه مانده، پیش‌بینی‌شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: در طرح ” ابن سبیل” که سالهاست بنا به رسم میهمان‌نوازی و به دلیل تأکید روایات و احادیث به این خدمت حسنه مورد توجه شهرداری مشهد بوده، اجرا می‌شود؛ بلیت اتوبوس و هزینه غذای سفر کسانی که در سفر به مشهد، اموال آن‌ها مورد سرقت قرار گرفته و یا گم‌شده است و یا توان تهیه هزینه بازگشت به محل سکونت خود را ندارند تأمین‌شده و آن‌ها از طریق اتوبوس‌های اسکانیا و ولوی شرکت‌های مسافربری این پایانه بازمی‌گردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن