اجتماعیزندگی

معاون گردشگری کشور مطرح کرد: پدیده، موثر و پیشتاز در ارایه تنوع محصولات گردشگری است

کد خبر : 19934

به گزارش صبح مشهد، دکتر تیموری در بازدید از شهر رویایی پدیده اعلام کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران در راستای اهداف بلند مدت و ایجاد گردشگری پایدار، توسعه محصولات گردشگری خراسان رضوی و خروج از گردشگری تک بعدی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، رییس ستاد مرکزی تسهیلات سفر کشور در بازدید از شهر رویایی پدیده به خبرنگار ما گفت: برای دست یابی به گردشگری پایدار در خراسان رضوی، می بایست خروج از گردشگری تک بعدی را در دستور کار قرار میدادیم و بر تنوع محصولات گردشگری استان می افزودیم که خوشبختانه وجود پروژه هایی چون پدیده در اجرای این هدف موثر و کارامد بوده است.

دکتر تیموری افزود: در بازدیدی که دو سال پیش از این مجموعه داشتم، از پویایی و نشاط امروز خبری نبود و خوشحالم که امروز این پروژه دوباره احیا شده و در حال بازیابی پویایی، نشاط و جایگاه خود در میان دیگر مجموعه ها و اماکن گردشگری کشور است.
? وی از پدیده به عنوان مجموعه ای هدفمند یاد کرد و ادامه داد: این پروژه با ساز و کارها و بازنگری های کارشناسانه و با شناسایی نیاز گردشگران و مخاطبان می تواند به جاذبه ای برای سرمایه گذاران مبدل و کسب درامدهای کلان گردشگری تبدیل شده و گردشگری پایدار را در این نقطه از کشور فراهم کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به برپایی ویژه برنامه های نوروزگاه در پدیده خاطر نشان ساخت: این پروژه با ایجاد تنوع در اجرای برنامه ها و ارایه محصولات متنوع گردشگری و تغذیه و رفع نیاز مخاطبان مختلف، می تواند افزایش یک روز ماندگاری گردشگر در خراسان رضوی را تضمین کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن