اخبار مهم

شهلا پنجه طلا در مشهد چه می کرد؟! / پلیس با دیدن صحنه شوکه شد!

کد خبر : 28594

سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت:بررسی تماس های تلفنی شهروندان با فوریت های پلیسی ۱۱۰ حاکی از گزارش سرقت های سریالی داشت و با توجه به اهمیت موضوع و لزوم پی گیری هر چه سریع تر درخواست مالباختگان برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها ،طرح ضربتی در دستور کار کلانتری های سپاد و سالت مشهد قرار گرفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا وی افزود:تیم های تجسس کلانتری سپاد در این عملیات ماموریت یافتند عامل دستبرد به دستگاه های کامپیوتر خودرو را در حوزه استحفاطی خود دستگیر کنند و بر این اساس تیم های کنترل و مراقبت های پوششی وارد عمل شدند.

سوءظن پلیس به زن مشکوک
فرمانده انتظامی مشهد گفت:ماموران کلانتری سپاد در اجرای این ماموریت متوجه حرکات و رفتار مشکوک زنی جوان شدند که کنار یک خودرو ایستاده بود و او را به عنوان مظنون تحت نظر گرفتند .

سرهنگ صارمی خاطر نشان کرد: در این لحظه زن جوان با تیزدستی وارد عمل شد و در کمتر از چند ثانیه ،کامپیوتر خودرو را سرقت کرد و قصد فرار داشت که پلیس که از این سرعت زن جوان شوکه شده بود راه او را سد کرد.

وی گفت:با دستگیری این زن جوان به نام شهلا در بازرسی از وسایل همراه او ۳ دستگاه کامپیوتر سرقتی خودرو کشف شد و متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه اعتراف کرد:هیچ همدستی نداشته و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و برای تامین هزینه های مواد مخدر خود اقدام به سرقت کامپیوتر خودرو کرده و هر دستگاه که حداقل بین ۲ تا ۳ میلیون تومان ارزش داشته را به مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسانده است.

سرهنگ صارمی با اشاره به این مطلب که تا کنون ۱۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری سپاد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده گفت: تحقیقات از زن سابقه دار برای کشف سرقت های انجام شده توسط او ادامه دارد .

تصادف راه گوشی قاپ های خیابانی را سد کرد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: در طرح ضربتی تشدید مقابله با سرقت های خیابانی ، پی گیری پرونده گوشی قاپی های سریالی در دستور کار کلانتری رسالت مشهد قرار گرفت و تیم تجسس این کلانتری با بررسی سرنخ های به دست آمده از صحنه وقوع سرقت ها توانستند ۲ متهم پرونده را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دهند.

سرهنگ صارمی ساداتی تصریح کرد:در حالی که تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شده بود گزارش گوشی قاپی در یکی از خیابان ها به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم تجسس کلانتری رسالت وارد عمل شدند و طرح مهار را درمسیر فرار متهمان به اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:پلیس با شناسایی ۲ متهم موتورسوار به تعقیب آنها پرداخت و پس از طی مسافتی این ۲ جوان که دچار ترس و وحشت زیادی شده بودند با یک خودرو پراید تصادف کردند و زمین گیر شدند.

وی اظهار داشت:متهمان در حالی که صدمه دیده بودند موتورسیکلت خود را رها کرده و قصد فرار داشتند که پلیس آنها را به دام انداخت و آنها پس از انتقال به کلانتری در برابر شواهد و ادله موجود به ارتکاب گوشی قاپی های خیابانی اعتراف کردند.

سرهنگ صارمی ساداتی گفت:تحقیقات از این ۲ متهم ۱۸ و ۱۹ ساله که هیچ سابقه کیفری تاکنون نداشته اند برای کشف سرقت های انجام شده توسط آنها در حالی ادامه دارد که ۱۵ مالباخته برای پی گیری شکایت خود در این رابطه به کلانتری رسالت مراجعه کرده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن