اقتصادی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی؛ با اقتدار جنگ اقتصادی ظالمانه را با مشارکت بانوان پشت سر می‌گذاریم

کد خبر : 19860

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: همه ما زنان نسل تحریم هستیم از خانم ابتکار تشکر می‌کنم بابت شروع و ایجاد فرآیند زنان نسل تحریم، ما دوران جنگ و دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و اکنون در ادامه با اقتدار این جنگ اقتصادی ظالمانه را با پیروزی و با مشارکت بانوان پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش صبح مشهد، فرشته سلجوقی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که ۲۰ بهمن‌ماه در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، گفت: به سال ۹۸ نزدیک می‌شویم و بهار فصل مشترک زمین و زمان، فصل رویش، تکثیر و تولید است.
وی با بیان اینکه زمانی که کار را آغاز کردیم اندکی ترس و تردید وجودم را فرا گرفته بود، ابراز کرد: اما در این راه اعضای شورای شهر، شهرداری مشهد، استاندار خراسان رضوی و همه دوستان کنار ما قرار گرفتند و مارا تقویت کردند.
سلجوقی ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: همه به ما روحیه دادند و با یاری خداوند این ایام در تقویم نمایشگاهی مشهد به عنوان یک رویداد سالیانه پایدار خواهد شد. از تشکل‌های غیردولتی خصوصا افرادی که به معنای واقعی صاحبان انقلاب و رونق اقتصادی هستند و بار سنگین همه مشکلات را بر دوش می‌کشند، تشکر می‌کنم.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همه ما زنان نسل تحریم هستیم از خانم ابتکار تشکر می‌کنم بابت شروع و ایجاد فرآیند زنان نسل تحریم، ما دوران جنگ و دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و اکنون در ادامه با اقتدار این جنگ اقتصادی ظالمانه را با پیروزی و با مشارکت بانوان پشت سر خواهیم گذاشت.
وی افزود: در شروع دهه پنجم با تدبیری که استاندار خراسان رضوی در طرح الگوی توسعه استان و مثلث توسعه که سه ضلع آن را کارگزاران و خدمت‌گزاران دولت، قانون گزاران مجلس و ضلع دیگر کارآفرینان اقتصادی تشکیل می‌دهند، همه در محیطی امن و پر امنیت تحت نظارت ائمه جمعه به عنوان گروه مرجع کار خود را به عنوان پیشتازان توسعه اقتصادی استان انجام می‌دهند.
سلجوقی خاطرنشان کرد: امیدوارم زنان مقتدر خراسان که درپیشانی آن زنان نوغان و گوهرشاد هستند، در شروع با شرکت قدرتمند در این نمایشگاه‌ها بتوانیم یک چهره رحمانی و زیبا از انقلاب خودمان و از مشارکت زنان در کنار مردان به همه جهانیان به نمایش بگذاریم.

نمایشگاه توانمندیهای بانوان ایران زمین( درسایه سار مینو) ساعت ۱۶ الی ۲۲ در روزهای ۲۰ تا۲۴ اسفندماه در نمایشگاه بین المللی نمایشگاه مشهد درحال برگزاری ست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن