اخبار مهم

کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 56972

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ ستاد “محمد محمودی” فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی حین بازدید و بازرسی خودروها در ایست و بازرسی گروهان ۱۷ شهریور موفق به کشف مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

سرهنگ “محمودی” در ادامه افزود: مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی گروهان ۱۷ شهریور حین بازدید و بازرسی خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودرو تریلی افغان مشکوک که در بررسی به عمل آمده موفق شدند مقداری مواد مخدر شیشه به وزن ۱۷ کیلو و ۷۰۰گرم را که در تریلی مذکور به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود راکشف نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد : مرزبانان ضمن توقیف خودرو، راننده آن که یک تبعه افغانستانی بود را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

سرهنگ “محمودی” ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود، مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت های این فرماندهی دانست وخاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

 

 

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن