اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

حجت‌الاسلام علی‌اکبر نوایی خبر داد؛ برترین‌های علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان معرفی می‌شوند

کد خبر : 19619

مسئول برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های حوزه‌ علمیه خراسان گفت: با برگزاری همایشی، برترین‌های علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش صبح مشهد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر نوایی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: سیزدهمین همایش تجلیل از برترین‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان در روز پنجشنبه دوم اسفند ماه ۹۷ و از ساعت ۸ تا ۱۱ در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش ضمن تجلیل از ۳۲۰ نفر از برترین‌ها در ۶ حوزه در ۳ استان و تجلیل از ۴۳ شاخص و نیز تقدیر ۲ هزار برگزیده آموزشی، گزارش عملکرد سالانه بررسی و برنامه‌های اجرایی سال آینده تدوین خواهد شد.

مسئول برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های حوزه‌ علمیه خراسان در رابطه با سخنرانان این همایش، گفت: در این همایش آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و آیت‌الله سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان به ایراد سخن می‌پردازند.

نوایی تصریح کرد: حوزه علمیه خراسان ۱۶۰ مدرسه علمیه در سطح خراسان بزرگ دارد که از این تعداد ۱۲۱ مدرسه علمیه در خراسان رضوی، ۱۵ مدرسه علمیه در خراسان شمالی، ۲۴ مدرسه علمیه در خراسان جنوبی و ۶۹ مدرسه علمیه در مشهد است.

وی تاکید کرد: در خراسان بزرگ ۱۱۲ مدرسه علمیه برادران و ۴۸ مدرسه علمیه خواهران شامل در خراسان رضوی ۸۶ مدرسه علمیه برادران و ۳۵ مدرسه علمیه خواهران، در خراسان شمالی ۹ مدرسه علمیه برادران و ۶ مدرسه علمیه خواهران، در خراسان جنوبی ۱۷ مدرسه علمیه برادران و ۷ مدرسه علمیه خواهران و در مشهد ۵۳ مدرسه علمیه برادران و ۱۶ مدرسه علمیه خواهران داریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن