اجتماعیاخبار مهم

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد : ضریب امنیت حاکم بر مرزهای خراسان رضوی بالاست

کد خبر : 19489

استاندار خراسان رضوی گفت : امروز امنیت بسیار خوبی در منطقه حاکم است و ضریب امنیت حاکم بر مرزهای استان در خراسان رضوی بالاست.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت : مهندس “علیرضا رزم حسینی” استاندار خراسان رضوی در سفر دو روزه خود به شرقی ترین شهرستان های استان طی بازدید از مرزهای شهرستان های تایباد و خواف با افغانستان افزود : هم جاده دسترسی مرزی شرایط خوبی دارد و هم تجهیزات وامکانات مستقر در منطقه مطلوب است ضمن آنکه مرزبانان و مرزداران ما اعم از فرماندهان و سربازان و افسران از انگیزه و رشادت بالایی برای حراست از خاک میهن برخوردارند.
وی اظهار کرد : این حضور مقتدرانه در مرز آن هم با حضور انسان هایی شجاع و دلیر که فداکارانه در حفاظت و حراست از مرزهای این خاک و بوم حضور دارند و امنیت کشور را حفظ می کنند بسیار امید بخش است برای آنانی که می خواهند در حوزه های مختلف در داخل کشور خدمت کنند.

وی ادامه داد : وظیفه خود می دانم که به عنوان خدمتگزار مردم خراسان رضوی در بین این دلاور مردان حضور یافته و از زحمات و فداکاری های آنان قدردانی و تشکر کنم .
مهندس “رزم حسینی” با بیان اینکه در این مرزبانی و حراست از مرزها همراهی و همکاری همه نیروهای حاضر اعم از مرزبانی، نیروی انتظامی ، ارتش و سپاه موجب انسجام و اقتدار کشور بویژه در این منطقه مرزی شده و همکاری های خوبی در حوزه های فناوری در این منطقه با هم دارند که در نتیجه آن توانسته اند پوشش امنیتی خوبی را در منطقه اعمال کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی گفت : پاسداشت این شهدای گرانقدر و ذکر فداکاری های آنان برای حراست و حفاظت از مام میهن وارج نهادن و تقدیر از خانواده های آنان وظیفه همه ماست و در این راستا باید تلاش کنیم با خدمت موثر و ماندگار به مردم این دیار این تلاش ها و از جان گذشتگی های آنان را پاس بداریم .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن