زندگی

توسط امیر آذریان؛ برنامه های ارتش برای دهه فجر در خراسان رضوی تشریح شد

کد خبر : 19393

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه ها این فرماندهی نظامی و عناوین دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در خراسان رضوی تشریح کرد.

به گزارش صبح مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان روز یکشنبه در نشستی به همین منظور ‘انقلاب اسلامی چهل سال مکتب فکری امام خمینی(ره) نصرت الهی و ولایتمداری، چهل سال مردمسالاری دینی، استقلال و آزادی و چهل سال اعتماد به نفس ملی، خودباوری و پیشرفت علمی’ را عناوین روزهای دوازدهم تا چهاردهم بهمن اعلام کرد.
وی ادامه داد: روزهای پانزدهم تا هجدهم بهمن هم به نام ‘انقلاب اسلامی چهل سال مقاومت، انقلابیگری و استکبارستیزی، مجاهدت فرهنگی، تمدنسازی و امت اسلامی، دینمداری، نهضت قرآنی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) و چهل سال ایثار، جهاد فی سبیل الله و شهادت طلبی’ نامگذاری شده اند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا ‘انقلاب اسلامی و چهل سال نفی وابستگی، مقابله با تحریم و تهدید و خوداتکایی، الگوی فاطمی، تحکیم خانواده و افتخارآفرینی زنان ایرانی، امنیت همه جانبه، اقتدار ملی و عزت آفرینی’ را نامهای انتخاب شده برای روزهای نوزدهم تا بیست و یکم بهمن ذکر و بیان کرد: ‘۲۲ بهمن تماشایی، جشن پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی’ نیز عنوان روز بیست و دوم بهمن ماه است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی ارتش، برگزاری مسابقات ورزشی، مقاله و خاطره نویسی، سرکشی و عیادت از آسایشگاه جانبازان، گلباران مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و دیدار نظامیان با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز از جمله برنامه هایی است که در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال انجام می شوند.
او همچنین شعار محوری و اصلی امسال را ‘افتخار به گذشته و امید به آینده’ ذکر و بیان کرد: چهل سال است که دشمنان با نقشه های مختلف برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش مذبوحانه کرده اند اما به نتیجه نرسیدند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش افزود: در این چهل انقلاب اسلامی ایران با حفظ استقلال خود در عرصه های مختلف پیشرفت کرده که از جمله آنها ایران اسلامی در عرصه نظامی به هفتمین قدرت برتر دنیا تبدیل شده است.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت و توانمندی بازدارندگی که دارد هرگز این اجازه را به دشمن نمی دهد تا به خاک میهن اسلامی تعرض کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن