اقتصادی

ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروههای کار و واحدهای نمونه خراسان رضوی آغاز شد

کد خبر : 54768

زمان شروع فرایند ثبت‌ نام در سی و پنجمین جشنواره امتنان که با هدف انتخاب و معرفی کارگران نخبه،گروههای کار و واحدهای نمونه استان خراسان رضوی برگزار می شود اعلام شد.

به گزارش صبح مشهد، محمد امین بابایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در رابطه با این خبر گفت: ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروههای کار و واحدهای نمونه خراسان رضوی به مدت یک ماه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ آغاز و تا ۱۴۰۲/۰۸/۰۱سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کرده است اذعان کرد:تمام کارفرمایان واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه های کار نمونه در سامانه امتنان اقدام نمایند.

وی گفت:تمام کارگران، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی استان از بخش های مختلف اقتصادی ( صنعت، کشاورزی و خدمات ) می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پورتال جشنواره امتنان به نشانی http//emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

بابایی در خاتمه افزود: انتخاب و معرفی کارگران ، گروههای کار و واحدهای نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌پذیرد که برگزیدگان در مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان در استان ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن