اجتماعیزندگی

مهندس عفت شالچیان مدیر اولین مرکز فوق تخصصی ماساژ ” رامش ” در گفتگو با صبح مشهد مطرح کرد: ماساژ یکی از سالم ترین روش ها برای بقای سلامتی است/ هدفم احیای سنت هاست

کد خبر : 19069

یادش بخیر سال‌های نه چندان دوری که حمام رفتن عالمی داشت برای خودش. آن سال‌‌ها مگر می‌فهمیدیم جکوزی چه جانوری است؟! سونای خشک و بخاری که برخی حضرات در حمام‌های خانگی امروزشان دارند را در خواب شب هم نمی‌دیدیم. آن موقع مثل حالا نبود که داخل هر اتاق خواب یک حمام باشد و کل زمان حمام رفتن به یک دوش آب سرد در تابستان و یک دوش آب گرم در زمستان ختم شود
حالا از‌ آن روزهای طلایی نسل حمامی‌ها خیلی سال است که می‌گذرد. اما امروز به ابتکار یک مهر بانوی خوش ذوق ایرانی و برای اولین بار در مشهد، اولین مرکز فوق تخصصی ماساژ با عنوان ” رامش ” ویژه بانوان راه اندازی و با ماساژی ریلکسی، حس آرامشی وصف ناپذیر را به شما هدیه می کند.
از این رو تصمیم گرفتیم طی تماس و هماهنگی قبلی، مصاحبه ای را با این بانوی کارآفرین خلاق شهرمان ترتیب دهیم تا همشهریان با تنها مجموعه تخصصی ماساژدر کلان شهر مشهد بیشتر آشنا شوند.
مهندس عفت شالچیان ورزشکار با اخلاق مشهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح مشهد با بیان این که کارکرد یک حمام سنتی در مجموع حس خوبی است که ریشه در فرهنگ کهن مردم ایران دارد، افزود: نظافت پوست بدن، متعادل شدن مزاج و رسیدن به آرامش از مزایا و خصوصیات استفاده از حمام های سنتی بود که متاسفانه بخش زیادی از آن امروز دیگر منسوخ شده است و من تصمیم گرفتم با هدف احیای سنت ها تمام اینها را در فضایی بسیار زیبا که در ساخت آن از عناصر طبیعی و یا دست ساز بهره گرفته شده است، در اختیاربانوان عزیزمان قرار دهم.
وی ادامه داد: در دنیای پر سرعت امروزی شاید بانوان وقتی برای رسیدگی به خود نداشته باشند، لذا ماساژ ها راهی مناسب است تا کمی برای آرامش خود وقت گذاشته و ما در مرکز تخصصی ماساژ و آرامش رامش به دنبال ارتقای سلامتی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه هستیم.

شالچیان با تاکید بر این که ماساژ یک علم تخصصی است، افزود: با ماساژ ریلکسی جریان خون زیر پوست و عضلات بهبود یافته و در نتیجه عضلات شل و حالت گرفتگی های ناشی از خستگی برطرف می گردد. با ماساژ انرژی از دست رفته بازگشته و روی افکارهم تاثیر مثبت دارند.
وی ادامه داد: ما دراولین و تنها مرکزفوق تخصصی ماساژ بانوان در مشهد ارائه تمام سبکهای ماساژ روز دنیا از جمله حمام اصیل آریایی که امروزه بر حسب یک اشتباه تاریخی حمام ترکی گفته میشه و غار نمک، سنگ داغ، شمع و… را ارائه و حتی حمام عروس و زائو را هم از زمره خدمات خود به مشتریان قرار دادیم.
شالچیان با بیان این که اولین و مهم‌ترین فایده و مزیت حمام و ماساژ در مجموعه رامش، این است که منافد پوست تمیز شده و پوست مرده از بین می رود، گفت: در این حالت پوست فرد صاف‌تر و تازه‌ تر و باعث افزایش جریان خون، کاهش درد و تنش در عضلات و مفاصل و ایجاد آرامش می‌شود. ریکلس شدن عضلات، تسکین درد و مزایای تنفسی از دیگر فواید ماساژمی‌باشد.
وی استفاده از صابون گل ختمی، گلاب، ماساژ باران و اجرای زنده توسط خواننده بانو در حمام و در فرآیند ماساژسخن گفت و در تشریح فواید آن افزود: تناسب اندام، فرم دهی به عضلات و حذف چربی اضافه بدن، رفع ناراحتی های عضلانی شامل گرفتگی و انقباض، رفع ناراحتی های عصبی از قبیل افسردگی و سردرد، رفع ناراحتی های اسکلتی سیاتیک و زانو درد، رهایی از خستگی های جسمانی و روانی روزانه و همچنین شادابی پوست صورت و بدن از جمله ویژگی های حمام و ماساژ در تنها مجموعه تحت مجوز استان می باشد و اطمینان دارم بانوان کشورمان با یکبار مراجعه به مرکز ما، از مشتریان همیشگی ما خواهند شد.
مهندس عفت شالچیان خاطر نشان ساخت: ماساژ حرفه ای و علمی توسط ماساژورهای با تجربه و ۳ تا از بهترین تراپیست های کشورمان که همگی دارای مدرک فدراسیون و کاملا به آناتومی بدن آشنا هستند، انجام و یک نفر حمام کارنیز آنها را همراهی می کند. در ضمن مشتریان با هر دفعه مراجعه یک حمام و ماساژ متفاوتی خواهند داشت. گفتنی است، ما روزانه ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر در مجموعه ” رامش ” را دارا هستیم.
وی با اظهار گلایه و تاسف از فعالیت برخی ماساژورهای خانگی و غیر مجاز که تهدیدی برای سلامت جامعه به شمار می روند، افزود: یک ماساژ نادرست میتواند یک فرد را تا مرحله قطع نخاع پیش برده و یا مشاهده شده برخی باشگاه های ورزشی یا استخرهای عمومی، خدمات ماساژ را انجام می دهند که لازم است، مردم هوشیاری داشته و سلامت خود را به خطر نیندازند!
وی مرجع صدور مجوز و نظارت بر فعالیت های ورزشی ماساژ را هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی اعلام و خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تنها مرکز فوق تخصصی ماساژ ویژه بانوان ودارای مجوز در شرق کشور، مجموعه مدرن ” رامش ” می باشد.

مهندس عفت شالچیان در ادامه با بیان این که راه اندازی مرکز آرامش ” رامش ” به ۳ سال تحقیقات علمی و میدانی شخص خودم برمی گردد، افزود: در بررسی مطالعات آماری و پرسش نامه ای که تدوین کرده بودم، متوجه شدم ۷۰درصد بانوان شهرمان دچار ناراحتی های حرکتی وبعضا افسردگی بوده و حتی به فکر خودشان هم نیستند!
لذا با تدوین یک پکیج سلامتی و با نگاه به این که هر چی بانوان را به گذشته برگرداند، حالشان را خوب می کند و با صرف هزینه نزدیک به نیم میلیارد تومان مرکز تخصصی ماساژ رامش را راه اندازی نمودم وامیدوارم با استقبال خوب همشهریان و حتی گردشگران زیارتی و سیاحتی که مشهد را به عنوان کانون و قطب توریسم سلامت هم مد نظر قرار دادند، بتوانم چشم انداز و طرح های توسعه ای مرکز ” رامش ” را پیش ببرم.
گفتنی است اولین و تنها مرکزفوق تخصصی ماساژ بانوان در مشهد با عنوان رامش و با مدیریت خانم مهندس عفت شالچیان در بلوار سجاد، نبش بهار ۱۰ واقع شده و بانوان عزیز می توانند طی تماس با شماره ۳۷۶۸۴۹۶۴-۰۵۱ و با هماهنگی قبلی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ از خدمات مرکز ماساژ و آرامش رامش بهره مند گردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با سلام
    به نظر من مرکز رامش اولین و بهترین مرکز ماساژ است و زیز نظر خانم شالچیان همیشه در بالاترین امتیاز را دارد
    ممنون از خانم مهندس با مدیریت عالی سنگ تمامی که در این مجموعه گزاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن