شهری

شهردار منطقه چهار مشهد خبر داد؛ بازسازی و تجهیز اماکن ورزشی منطقه ۴ شهرداری مشهد

کد خبر : 18861

بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته، مجموعه ها، سالن ها و اماکن ورزشی سطح منطقه چهار تا پایان سال ۹۷ بازسازی، تعمیر و تجهیز خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، غلامرضا غلامی شهردار این منطقه گفت: طی سال های اخیر، طرح های توسعه کیفی و کمی فضاهای ورزشی سطح منطقه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقاء سلامت شهروندان به صورت جدی پیگیری و اجرا شده است.

غلامی اظهار داشت: مجموعه ورزشی میثم در ۱۷۰۰ متر مربع مساحت به عنوان مجهزترین مجموعه ورزشی روباز شهرداری مشهد واقع در میثم جنوبی ۳۲، مجموعه ورزشی بهشت با ۵ هزار متر مربع وسعت بزرگترین مجموعه کیفی سازی شده شهرداری مشهد در نبوت ۴۲ ( با امکان برگزاری مسابقه و رقابت ۲۲ تیم ورزشی به صورت همزمان) نمونه هایی از امکانات ورزشی در اختیار شهروندان این منطقه است.

وی ادامه داد: سالن ها و زمین های ورزشی بسیج (حدفاصل شهید نبی زاده ۸ و ۱۰)، ارم (پنجتن ۴۵)، سلمان ( پنجتن ۳ – سلمان ۶)، میثم (نبش میثم جنوبی ۳۲)، پنجتن (پنجتن ۵۲)، صادقیه (شهید بابانظر ۴۲)،ستایش (ستایش ۶) و آرامش (پنجتن ۵۵) از دیگر امکانات ورزشی است که شهرداری این منطقه برای شهروندان فراهم کرده است.

غلامی با بیان اینکه این سالن‌ها از ساعت ۶ الی ۱۳ ویژه بانوان و از ساعت ۱۳ الی ۲۴ ویژه آقایان جهت آموزش، تمرین و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف فعال هستند، عنوان کرد: شهروندان این منطقه در طول سال از اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز و زمین‌های چمن مصنوعی سطح منطقه چهار در قالب ۵۵ هزار ساعت کلاس آموزشی و تمرین استفاده می کنند.

شهردار منطقه چهار مشهد به تجهیز و بازسازی اماکن ورزشی سطح منطقه تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی ۳۵ هزار متر مربع از اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده منطقه ۴ با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال بازسازی، تعمیر و تجهیز خواهد شد.

غلامرضا غلامی در پایان خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی، خط کشی زمین های ورزشی، بازپیرایی روشنایی و المان های ورزشی، تعمیر فنس زمین ها و … از اقداماتی است، که انجام خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است توسعه مجموعه ورزشی میثم واقع در میثم ۳۲ شامل احداث سالن ورزش های رزمی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در حال اجراست که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن