اجتماعی

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی: زنده نگه داشتن یاد شهدا رمز پایدارى انقلاب اسلامى است

کد خبر : 18782

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده تعدادی از شهدای مرزبانی در شهرستان درگز دیدار کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ” حسین یعقوبی”فرمانده هنگ مرزی درگز درتشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، حجت الاسلام والمسلمین”علیرضا رامیار”رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این فرماندهی با خانواده معظم تعدادی ازشهدای گرانقدر مرزبانی شهرستان درگز دیدار کردند.
حجت الاسلام “رامیار” در این دیدار با اشاره به اینکه امنیت حاکم بر جامعه در سایه جهاد نیروهای مسلح کشور است ، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی است و ما باید همواره قدردان ایثارگری این عزیزان وخانواده گرانقدرشان باشیم.
وی در ادامه سخنان خود از امنیت جامعه به عنوان هدیه با ارزش شهداء برای ملت ایران یاد کرد و خاطر نشان کرد :بهترین مرگ ها برای انسان مسلمان شهادت است و شهدای ما با اهدای خون پاک خود به جهانیان ثابت کردند که با تمام وجود از انقلاب و ولایت فقیه پشتیبانی می کنند.
ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: شهدای ما دنیا را مبهوت رشادت خود کرده و با جانفشانی و از خودگذشتگی خویش لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداختند و حیله ها و ترفندهای آنان را نقش برآب کردند.
گفتنی است در این دیدار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی ضمن رسیدگی به برخی از مشکلات خانواده شهدا ، هدایایی به رسم یادبود به آنان اعطا نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن