مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

طی مراسمی در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی؛ سکان دار جدید رادیو ملی زیارت معرفی شد

کد خبر : 18681

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید رادیو زیارت در محل رادیو زیارت واقع در مجموعه فرهنگی هنری صبا با حضور مدیر کل صدای استانها و مقامات استانی برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، کمالی مدیر کل صدای استانها در این مراسم گفت:از برکات عمر من افتتاح رادیو زیارت بود و موضوع زائر و زیارت و مزور، اساس کار رادیو زیارت است
وی با اشاره به اینکه مخاطب باید در رادیو زیارت همه نیاز های خود را پیدا کند افزود:در سند این رادیو هشت بند گنجانده شده و ترویج این فرهنگ شیعی و اسلامی از عمده اهداف رادیو زیارت است که منجر به گسترش مفاهیم دینی در جامعه می گردد.
مدیر کل صدای استانها عنوان کرد:خراسان رضوی در حوزه ادبیات قوی می باشد و انتظاراست که در جشنواره های مذهبی رسانه نیز همواره جایگاه والایی کسب نماید.
کمالی گفت:رادیو زیارت در تراز ملی می باشد و نیروی جوان این رادیو،سرمایه ی بانشاط و ارزنده رسانه است.
محسن نصرپور مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی نیز در این مراسم با تشکر از زحمات و همکاری حوزه فنی،صدا و عوامل داخلی رادیو زیارت گفت:این رادیو با ۲۵ نفر کادر ، روزانه ۱۳ساعت تولیدبرنامه دارد که با تأمین و تکرار برخی از بخش ها ۲۴ ساعته پخش می شود.
نصرپور با اشاره به افتتاح رادیو زیارت در استانهای قم و فارس افزود: علاوه بر هدف آشنایی مخاطبان این شبکه با همه مکانهای زیارتی سراسر کشور باید عنوان کنیم که
افزایش ظرفیت های فرهنگی،آموزشی خراسان رضوی،توجه به اخبار استان که سالانه میزبان ۳۰ میلیون زائر است،توجه به نقاط مشترک مسلمانان ، توجه به تلاش دشمنان در ایجاد شبهات برای زیارت و معرفی اماکن گردشگری و سوغات استانی از جمله انتظارات ما از این رادیو می باشد.
سید مرتضی امیری مدیر سابق رادیو زیارت نیز گفت: افتخار افتتاح رادیو زیارت از آرزوهای بسیاری از مدیران استان بود که در مقطع مسئولیت ایشان میسور نشد
و ازاین بابت خدا را شاکرم دررادیویی که منتسب به امام رضا(ع)است از ابتدای تأسیس و افتتاحش بوده ام وامروزه برکاتش را در زندگی خود مشاهده میکنم
وی با تشکر از عوامل رادیو زیارت افزود:من همکاران صدیق خوبی در رادیو داشتم و اگر لطف و عنایت علی بن موسی الرضا(ع)نبود رادیو زیارت به اینجا نمی رسید.

در پایان از خدمات سید مرتضی امیری به خاطر مدیریت این رادیو از زمان تاسیس تا کنون تکریم و قدردانی به عمل آمد و هادی افشار صفوی به عنوان مدیر جدید رادیو زیارت معرفی گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن