شهری

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد:

نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد تجلیگاه توان،تخصص ونوآوری شرکت های داخلی است

کد خبر : 53496

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهدتجلیگاه توانمندی ،تخصص ،نوآوری واراده متخصصان داخلی است وبا توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات،بازارهای داخلی و خارجی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، در حاشیه بازدید ازدومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهداظهار کرد: در این نمایشگاه ۶۵ شرکت فعال در حوزه سنگ حضور دارند که سهم خراسان رضوی از این بین ۱۵ شرکت است. با توجه به موقعیت خاص استان و تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر همکاری بیشتر با کشورهای همسایه، نمایشگاه بین‌المللی مشهد این موضوع را جزء سرفصل‌های اقتصادی خود قرار داده است.

وی افزود: این نمایشگاه توانمندی مد نظر در این حوزه را به رخ تمام کشورها خصوصا کشورهای همسایه کشیده و می‌توان از این ظرفیت مشهد جهت تولید و صادرات سنگ به کشورهای همسایه استفاده کرد.

نائب‌ رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همچنین می‌توان از ظرفیت مشهد در این حوزه جهت مصرف داخلی استان و کشور استفاده کرد. با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است و درصورت توجه بیشتر به این حوزه ارزآور دراستان و مشهد که معادن زیادی هم دارند،می توان ضمن افزایش تعداد شاغلان ،درحوزه صادرات نیز فعالیت ویژه ای داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن