اجتماعی

به همت مرزبانان خراسان رضوی؛ دختران مرزبان شهید امیر نامدار به آرزویشان رسیدند

کد خبر : 18019

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مرزبانی و طبق هماهنگی های بعمل آمده با خانواده معظم مرزبان شهید نامدار برای تنها یادگاران شهید جشن تولدی با حضور سردار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با هماهنگی معاونت اجتماعی مرزبانی استان بزگزار گردید.
زهرا و فاطیما نامدار به آرزوی دست نیافتنی خود اشاره کردند و گفتند: پدرم عاشق خدا و شهادت بود و آخرم به آرزویش رسید
من و خواهرم فاطیما آرزو داشتیم پدرم یکبار در تولدم شرکت کند اما همیشه زمان تولدمان پدرم در ماموریت بود و از این مرز و بوم دفاع میکرد تا امنیت و آسایش داشته باشیم.
اما بعذ از َشهادت پدرم فکر نمیکردم هیچ وقت به آرزویمان برسیم تا اینکه امروز سردار جان نثار و همرزمانش مثل یک پدر در کنارمان حاضر و مراسم بسیار خوبی در حضور هم کلاسی ها و خانواده ام برگزار نمودند.
ما خیلی خیلی امروز خوشحال شدیم و هیچ وقت امروز را فراموش نمی کنیم.

همسر شهید نامدار نیز از دست اندرکاران برگزاری این مراسم بویژه سردار جان نثار قدردانی نمود و اعلام داشت قطعا امروز علاوه بر شادی فرزندانم ، خودم و خانواده ام ، روح شهید نیز شاد گردیده است.

سردار جان نثار در این مراسم به رشادت ها و ایثارگری های شهید نامدار و همه هدایت مرزبانی اشاره نمود و عنوان داشت: امنیت امروز جامعه مدیون خون شهدا ست و بایستی قدردان زحمات انها و خانواده گرانقدر امان باشیم.
امروز نیز به همراه تعدادی از همکاران در مدرسه فرزندان شهید حاضر و مراسمی مختصر برای تولد انها برگزار گردید ، امیدوارم دل فرزندان شهید شاد و مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.
حجت الاسلام رامیار ، رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی عنوان داشت: اقدام با ارزشی توسط همکاران ما برای فرزند همرزمشان با همکاری مدیر دبستان شاهد رضویه تربت حیدریه انجام شد ، انشالله که این اقدام باعث ایجاد انگیزه برای فرزندان شهدا و همگارانمان در سراسر کشور جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
گفتنی است هدایایی نیز به فرزندان شهید والامقام نامدار اهدا گردید

ستوانیکم مرزبان شهید امیر نامدار در سال ۹۵ در درگیری با اشرار مسلح در نقطه صفر مرزی هنگ تایباد به شهادت رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن