شهری

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی: دشمنان می‌خواهند به وسیله حجاب در جامعه شکاف ایجاد کنند

کد خبر : 53576

فرمانده گروه ۴۴۴ گروه مهندسی رزمی گفت: در حال حاضر نیز دشمنان مردم و انقلاب می‌خواهند از بحث حجاب و عفاف سلاحی بسازند تا از طریق آن در جامعه شکاف ایجاد کنند؛ به همین منظور باید در راستای استحکام و تقویت بنیان خانواده بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش صبح مشهد، سرتیپ دوم احمد اکبری در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا به مناسبت سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: در روز بیست و یکم تیر سال ۱۳۱۴ مردمی مجاهد در مسجد گوهرشاد و در پناه امام رئوف (ع) در مخالفت با غرب‌زدگی رضا شاه، مظلومانه جان سپردند، اما تن به البسه و فرهنگ وارداتی غرب نسپردند.

وی ادامه داد: همین حادثه به تنهایی گواه آن است که دشمنی غرب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نه با شروع انقلاب اسلامی که از سال‌ها قبل از آن شروع شده بود. در حال حاضر نیز دشمنان مردم و انقلاب می‌خواهند از بحث حجاب و عفاف سلاحی بسازند تا از طریق آن در جامعه شکاف ایجاد کنند؛ به همین منظور باید در راستای استحکام و تقویت بنیان خانواده بیش از پیش تلاش کنیم.

فرمانده گروه ۴۴۴ گروه مهندسی رزمی با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب پازل‌های زیادی را کنار یکدیگر چیده است، خاطرنشان کرد: عده‌ای مزدور در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه وظیفه ضربه زدن به فلسفه حجاب را برعهده دارند، عده‌ای لمپن وظیفه سردستگی و ایجاد کمپین‌های ضد حجاب و عفاف را انجام می‌دهند، عده‌ای از آن سوی مرز‌ها و این سوی مرز‌ها وظیفه‌ی تغذیه بازار با لباس‌های مبتذل را بر عهده دارند و عده‌ای وظیفه تبلیغ و ترویج این پوشش‌ها را بر عهده دارند.

سرتیپ دوم اکبری آگاهی‌بخشی و تبیین دقیق مسئله حجاب در اسلام را راه‌حل منطقی برخورد با مسئله بی‌حجابی در جامعه دانست و بیان کرد: حجابی که رضاخان به عنوان آلت دست انگلیس خبیث نتوانست به اجبار از سر زنان و دختران جامعه بردارد، دشمن با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه‌ای خود و با القاء معنای غلط آزادی بر بخشی از زنان جامعه اثر گذاشته و با فریب افکار عمومی به خصوص با استفاده از فضای مجازی کاری می‌کند که برخی زنان فریب خورده و به اختیار خود، چادری را که میراث حضرت فاطمه‌(س) است، از سر بر دارند.

وی عنوان کرد: لباس و نوع پوشش هر جامعه‌ای همچون پرچم آن جامعه مقدس است، اگر دشمن بتواند لباس و نوع پوشش را درجامعه‌ای تغییر دهد، در تهاجم فرهنگی خود پیروز شده است؛ چرا که لباس نماد فرهنگ یک جامعه است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی تصریح کرد: باید با آگاهی‌بخشی، تبیین دقیق مسئله حجاب و تاثیرات مثبت آن در فرد و جامعه، مقابله با شبهات فضای مجازی و سایر فعالیت‌های فرهنگی به نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه پرداخت و به حول و قوه الهی دشمن را در این عرصه همچون سایر عرصه‌ها مایوس و ناکام گذاشت.

سرتیپ دوم اکبری با تاکید بر اینکه در هر میدانی که مجاهدانه و با نیت خالص گام برداشتیم، خدا نیز به کار ما برکت داد، گفت: با کار جهادی و با اتکاء به نیروی انسانی خوش‌فکر می‌توان وضعیت حجاب و عفاف در سطح جامعه را به شرایطی بسیار مطلوب‌تر و متعالی رساند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن