شهری

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری خبر داد؛ استخدام ۲۰۰ راننده پایه یک برای بکارگیری در سازمان اتوبوسرانی مشهد

کد خبر : 17819

مدیر عامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از تامین ۲۰۰ نفر نیروی انسانی برای بکارگیری در سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، علی یوسفیان با بیان این خبر گفت: شرکت همیاران شمال شرق یکی از واحد های تابعه سازمان همیاری شهرداری های استان است که علاوه بر فعالیت در زمینه بازرگانی، حمل و نقل و توسعه اقتصادی در حوزه کارگزاری و خدمات تامین نیروی انسانی نیز به کمک شهرداریهای استان آمده است.
وی با اشاره به استخدام ۲۰۰ راننده برای بکار گیری در سازمان اتوبوسرانی مشهد، افزود: بر اساس قراردادی که پیشتر با شهرداری مشهد منعقد شده است، تاکنون خدمات گسترده ای را در بخش تامین نیرو به این نهاد و موسسات وابسته آن ارائه داده ایم.
مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق اضافه کرد: از همین رو ساماندهی و بکارگیری بیش از هزار نفر نیروی انسانی شاغل در شهرداری مشهد، مناطق مختلف، سازمان های فرهنگی تفریحی، مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه، ترافیک، اتوبوسرانی، موسسه فرهنگی شهرآرا و … در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: به منظور رفاه حال نیرو های استخدام شده و همچنین جلوگیری از مراجعات حضوری غیرضروری امکانات لازم را بر روی سایت شرکت در جهت ارائه درخواستها، دریافت فیش حقوقی، نامه های مرتبط با بحث های استخدامی،حقوق، گواهی اشتغال و … نیز در نظر گرفته شده است که امیدواریم که رضایت کارکنان شاغل در شهرداری را در پی داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن