اخبار مهماستانیورزشی

پس از غیبتی طولانی در عرصه قهرمانی آمادگی جسمانی، کراس فیتر های خراسان خوش درخشیدند؛ در تیمی، قهرمان و در انفرادی، اول و سوم کشوری

کد خبر : 17452

مهارت و قدرت عمل ورزشکاران کراسفیت خراسان، موجب تحسین فدراسیون ورزش های همگانی کشور گردید و امید ها را برای راهیابی به مسابقات بین المللی، افزایش داد.

اعضای تیم اعزامی استان به مسابقات آمادگی جسمانی کشور با کسب عنوان قهرمانی در رده تیمی و اول و سوم در رده انفرادی با استقبال مسئولین استانى و قشرهای مختلف مردم و همچنین علاقه مندان به ورزش، به مشهد مقدس بازگشتند.
به گزارش صبح مشهد، در این آیین استقبال که ظهر امروز در محل باشگاه یکان مشهد و با استقبال زارعی معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، پور رضایی معاون ورزش اداره کل ٫ صالح نژاد ریاست اداره ورزش و جوانان مشهد مقدس و دبیر هیات ورزشهای همگانی استان و اهدای حلقه گل انجام شد، زارعی، معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ضمن تبریک و ابلاغ سلام و سپاس مهندس صبوریان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، خطاب به ورزش کاران قهرمان گفت: امروز با درخشش خیره کننده شما در عرصه ملی و کسب عنوان قهرمانی، امیدها برای حضور در مسابقات بین المللی هم افزایش یافت که این توقع و انتظار، کار شما را اندکی سخت خواهد کرد که البته اطمینان دارم شما در عرصه جهانی هم، موفق و خوش،خواهید درخشید.
وی افزود: حمایت آقای صالح نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد و همچنین آقای محمد اسدی، رئیس کمیته کراسفیت استان در کسب عنوان قهرمانی، قطعا نقش به سزایی دارد و عزم اداره کل و هیأت ورزش های همگانی این است که با برنامه ریزی ویژه تری به استقبال و حضور در عرصه مسابقات جهانی با رویکرد قهرمانی برویم.
همچنین در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، با اشاره به تعجب فدراسیون ورزش های همگانی کشور از تلاش مجاهدت گونه تیم کراسفیت خراسان رضوی و کسب عنوان قهرمانی کشور، افزود: کار تحسین برانگیزی که بچه های خراسان انجام دادند، آبروی استان را در سطح ملی حفظ کرد که در همین جا لازم است از زحمات جناب آقای محمد اسدی، رئیس کمیته کراسفیت استان هم تشکر ویژه ای نمایم.
احمد صالح نژاد خاطر نشان ساخت: با این موفقیت، مصمم هستیم با برنامه ریزی ویژه ای به استقبال مسابقات بین المللی برویم و اطمینان دارم، ورزش کاران ما در آن عرصه هم موفق و سربلند خواهند شد.
رفتیم که قهرمان شویم و قهرمان بمانیم!
سطح مسابقات بسیار بالا بود و ما حریفان قدر و مدعی آسیایی را پشت سر گذاشتیم.
در ادامه این آیین با شکوه استقبال، با دبیر کمیته کراسفیت استان خراسان رضوی و سرمربی تیم اعزامی به گفتگو نشستیم.
محسن اسدی که خود از ورزشکاران قهرمان و جوانان خوش آتیه و سرمایه استان به شمار می رود، در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص، نحوه کسب عنوان قهرمانی این ماراتن سنگین کشوری گفت: مسابقات آمادگی جسمانی کشور با حضور ۵۲ تیم و ۲۱۰ شرکت کننده از سراسر کشور، یکم و دوم شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، که حضور حداقل ۵۰ عنوان دار قهرمان آسیایی و کشوری، بر اهمیت و سختی این مسابقه ملی افزوده بود.
وی ادامه داد: گروه اعزامی استان در قالب ۲ تیم و هر تیم به استعداد ۴ نفر به همراه سرمربی، به رقابت با مدعیان کشوری پرداختند که در پایان توانستیم، عنوان قهرمانی در رده تیمی و اول و سوم در رده انفرادی را نصیب استان پرافتخار خراسان نماییم.
اسدی، آمادگی بالای کراسفیت های خراسان و تمرین های سخت را ضامن این پیروزی بر شمرد و خاطر نشان ساخت: به همت آقای محمد اسدی، رئیس کمیته کراسفیت استان خراسان رضوی و مالک مجموعه باشگاه های یکان، کار استعداد یابی از میان ورزشکاران مستعد از دو سال پیش آغاز و تمرین های اختصاصی با برنامه ریزی کامل انجام شد.
وی ادامه داد: ما رقبای سختی از استان تهران، البرز، فارس و مازندران و حتی همدان که دو دوره قهرمان کشوری بود، داشتیم که با توکل به خدا و عنایت آقا علی بن موسی الرضا ( ع )، توان و تمرکز خود را روی انجام بدون نقص و حرفه ای مسابقه گذاشتیم و توانستیم نتیجه لازم را که همان قهرمانی بود، کسب نماییم.
دبیر کمیته کراسفیت خراسان رضوی در پایان با ذکر این جمله که رفتیم، قهرمان شویم و قهرمان باقی بمانیم، اظهار امیدواری کرد با عزم و تلاش ورزشکاران کراسفیت استان و حمایت مسئولین، به زودی شاهد حضور قهرمانان استان در عرصه بین الملل و جهانی باشیم.

گفتنی است،خراسان رضوی در طی سال های اخیر، حتی در میان ۳ تیم برتر کشور هم جایگاهی نداشت که به همت اداره ورزش و جوانان و نقش آفرینی محمد اسدی، رئیس کمیته کراسفیت استان و مالک باشگاه یکان، امسال توانست این عنوان قهرمانی کشوری را نصیب خود نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن