اخبار مهم

رییس کل دادگستری خراسان‌ رضوی:

هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نداریم

کد خبر : 36442

هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نداریم

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هیچگونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی صورت نخواهد پذیرفت و مسوولان قضایی به ویژه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌ها مکلفند در چارچوب قانون با مرتکبین جرایم خاص و خشن قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش صبح مشهد، غلامعلی صادقی روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی دادستانها و روسای بخش های قضایی استان خراسان رضوی افزود: دفاع از حقوق عامه یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه ویژه دادسراها در استان قرار گیرد، دادستان‌ها باید به عنوان مدعی العموم توجه خاصی به منافع عمومی در تمام حوزه‌ها داشته باشند.
وی با تاکید بر اجرای دقیق طرح غربالگری زندانیان، ادامه داد: اقدامات خوبی در این زمینه توسط دادستان عمومی و انقلاب مشهد و سایر مسوولان قضایی به انجام رسیده و باید اقدامات مفید و موثر با جدیت دنبال شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین با تاکید بر اجرای دقیق سیاستهای ابلاغی ستاد دادگستری استان توسط تمامی مسوولان قضایی گفت: در خصوص تعیین تکلیف پرونده های معوق باید عملکرد مناسب و مطلوب داشته باشیم تا پرونده های قضایی کاهش یابند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کووید ۱۹ نیز افزود: فعالان دستگاه قضایی توانسته‌اند در سایه کار جهادی و تلاش مضاعف این تهدید را به یک فرصت خدمت‌رسانی بویژه در حوزه ارائه خدمات الکترونیک تبدیل کنند و در حال حاضر با هدف توسعه ارائه خدمات قضایی در بستر اینترنت شاهد برگزاری دادگاههای مجازی هستیم که نتیجه آن مطلوب و اثربخش است.

صادقی ادامه داد: نظارت مستمر و موثر بر عملکردها از دیگر سیاستهای مورد توجه ستاد دادگستری استان است و باید شاهد ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی در دستگاه قضایی باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن