استانیشهری

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن خبر داد؛ نقاشی ۱۶هزار متر مربع از دیوارها ی منطقه ثامن در راستای زیباسازی سیما ومنظر بافت پیرامون حرم رضوی

کد خبر : 17131

‍ نقاشی ۱۶هزار متر مربع از دیوارها ی منطقه ثامن در راستای زیباسازی سیما ومنظر بافت پیرامون حرم رضوی انجام شد.

به گزارش صبح مشهد، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن با بیان این که نقاشی ها در چهار قطاع و در اکثر محلات منطقه انجام شده است، افزود: فضای سبز و طبیعت موضوع اکثر نقاشی های دیواری بوده تا فضای با نشاط و روح افزای بیشتری در منظر اطراف حرم مطهر ایجاد شود.
مهدی دانشمند ادامه داد: در بوستان بخارایی بزرگترین نقاشی به مساحت ۷۸۰ متر مربع و طرحی بسیار زیبا،یکی از بهترین موارد اجراشده است.
وی تصریح کرد: رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای رنگ و رورفته سطح منطقه و همچنین سطوح پوشش های کارگاهی،که امسال به عنوان یک ابتکار جدید ازسوی شهرداری منطقه ثامن با هدف افزایش ایمنی و زیباسازی محیط کارگاه های ساختمانی فعال در طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی به اجرا درآمده،از اهداف این مجموعه است و در همین راستا هفت هزار و یکصد متــر رنگ آمیــزی صورت گرفته است.

گفتنی است، نقاشــی دیوار بوســتان عباسقلی خان در ســطح یک نیز بــا عــرض ۱۲۰ متر به صورت ســنتی کشــیده شــده و در نوع خود بی نظیر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن