شهری

پیشرفت فیزیکی ۴۱ درصدی مسیر پیرامونی بوستان کرامت

کد خبر : 57329

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی تکمیل مسیر پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت خبرداد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد، حسین مختاری تصریح کرد: گام نخست برای عملیاتی کردن این پروژه، اجرای مسیر پیرامونی شامل ابنیه و فضای سبز بوده است، به نحوی که در آن مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌ سواری، فضای سبز، سیستم آبیاری، مخزن بتنی هزار متر مکعبی و معابر آسفالته اجرا خواهد شد.

وی جدول گذاری، اجرای تایل چینی، اجرای مخزن و اتاق تاسیسات، اجرای شبکه ی آبیاری، خرید و اجرای مبلمان پارکی، اجرای تاسیسات الکترونیکی و نصب روشنایی و اجرای فضای سبز را از برنامه های این سازمان دانست.

مختاری مساحت مسیر پیرامونی این بوستان را ۱۳ هکتار اعلام کرد و افزود: طول مسیر ۳هزار و ۱۱۶ متر می باشد.

وی به اجرای پیاده رو و کفپوش تایل بتنی به طول یک هزار و ۲۱۳ متر و در عرض ۴ متر و اجرای جدول فضای سبز داخلی رینگ به طول ۳هزار و ۱۱۶ متر در عرض ۳ متر اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای مخزن هزارمترمکعبی ذخیره آب با مساحت کف ۴۰۰ مترمربع و اتاق تاسیسات مخزن هزار مترمکعبی به مساحت کف ۱۴۴ مترمربع نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

شایان ذکر است: عملیات اجرایی این بوستان در انتهای خیابان حر ۱۳ واقع در منطقه ۶ شهرداری به عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه مناطق شرق مشهد آغاز شده که در آن هشت باغ با نام‌های شهر، کتاب، بازی، رویش، ایرانی، سلامت، بانوان و ورزش طراحی شده است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن