اجتماعی

مدیرعامل سازمان همیاری در دیدار با شهردار لطف آباد: لزوم تلاش دوجانبه شهرداریها و سازمان همیاری در جهت کمک به مدیریت شهری استان

کد خبر : 17098

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار لطف آباد بر جدیت و تلاش دوجانبه برای تامین نیازمندیها و رفع مشکلات درجهت کمک به ارتقاء هرچه بیشتر مدیریت شهری استان تاکید کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، احمدیزدان پناه در جلسه  مشترکی با مرتضی هاشم نیای ترشیزی شهردار لطف آباد که در محل این سازمان برگزار شد، عنوان کرد: رسالت ما به عنوان یک نهاد اقتصادی کمک به توانمندسازی شهرداری هاست که این امر در سایه تعامل هرچه بیشتر مدیران شهری با سازمان همیاری امکان پذیر است.

وی با اشاره به مجاورت شهر لطف آباد با کشور ترکمنستان، ظرفیتهای گمرکی و عبورو مرور قابل توجه کامیون های ترانزیت در این شهر، افزود: پتانسیل های خوبی در شهر مرزی لطف آباد وجود دارد که می توان با تدوین طرح های اقتصادی سود آور، از این ظرفیتها در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر و رفاه شهروندان استفاده بهینه ای کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر آمادگی برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی توجیه پذیرشهرهای مختلف استان، ادامه داد: فرصتهای شناسایی شده خوبی در حوزه کشاورزی در شهر لطف آباد وجود دارد که در صورت وجود شرایط مناسب، ما نیز می توانیم در کنار دیگر نهاد های مدیریتی این شهر مشارکت لازم را داشته باشیم.

وی به لزوم افزایش تعاملات شهرداریها با سازمان همیاری به عنوان نهادی خدمتگزار در حوزه تقویت مدیریت شهری تاکید و خاطر نشان کرد: هدف اصلی سازمان همیاری رفع نیازها و برطرف کردن دغدغه های مدیران شهری به عنوان همیار آنان است که در این جهت باید شهرداریها نیز با ما همراه باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن