اجتماعیاستانی

اعضای باند دستگیر شدند؛ ۵۰ فقره سرقت از خانه های مسکونی با خودروهای سرقتى در مشهد

کد خبر : 16841

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سرقت های سریالی خودرو و منازل مسکونی در مشهد بااعتراف به ۵۰ فقره دستبرد به خانه های مردم خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «قادر کریمی» در تشریح این پرونده گفت: گزارش سرقت های سریالی از منازل مسکونی در محدوده بولوار پیروزی ، شهید برونسی ، وکیل آباد، صدف، قاسم آباد، فلاحی، حسابی، ادیب و دیگر مناطق غرب شهر مشهد و اعلام شکایت مالباختگان  پلیس را برآن داشت برای پی گیری سریع موضوع وارد عمل شود.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در بررسی های اولیه و تحقیقات گسترده دریافتند عاملان سرقت به وسیله خودروی های مسروقه پژو پارس، ۴۰۵ و پراید در محل حضور یافته و در ساعات ۱۹ تا ۲۲ مرتکب سرقت می شوند.
سردار کریمی افزود: با کسب این اطلاعات کارآگاهان دریافتند با یک باند حرفه ای سرقت طرف هستند که پس از دستبرد به خانه های مردم ، خودروهای مسروقه را نیز در محلی رها کرده و متواری می شوند.
وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان درعملیاتی مشترک با سه تیم از پلیس مشهد دراین عملیات ضربتی با ردزنی های گسترده اطلاعاتی و کنترل و مراقبت های پوششی توانستند گردانندگان باند سرقت که چهار سارق سابقه دار حرفه ای بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در مخفیگاه های شان دستگیر کنند.
سردار کریمی اظهار داشت: در بازرسی از منازل متهمان ۲کیلو گرم سکه های عتیقه و بیش از ۲۰۰ قلم انواع لوازم سرقتی و و ۱۰۰ عدد کلید که سارقان در بازکردن قفل منازل مسکونی از آن استفاده می کردند کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که تحقیقات پلیسی برای کشف تعداد سرقت خودروی انجام شده توسط این متهمان ادامه دارد گفت: اعضای باند از سارقان سابقه دار حرفه ای هستند و بررسی های علمی پلیس با دستورات تخصصی مقام قضائی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان درحالی ادامه دارد که تاکنون به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.
سردار کریمی گفت: متاسفانه در بررسی های کارآگاهان مشخص شد تعدادی از مالباختگان از اعلام شکایت خودداری کرده اند و این مساله به سارقان فرصت جولان بیشتری داده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن