اجتماعی

کشف ۲ تن چوب فاقد مجوز توسط مرزبانان هنگ درگز

کد خبر : 20606

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مقادیری کالای قاچاق و فاقد مجوز در مرزهای خراسان رضوی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، سردار “ماشاالله جان‌نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در مرزهای خراسان رضوی، طی ایست و بازرسی های مداوم و انجام گشت های مرزی مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق شدند.
وی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: مرزبانان هنگ درگز در گشت های مرزی، موفق به کشف ۲ تن چوب فاقد مجوز شدند و راننده خودرو حامل چوب های فاقد مجوز را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
وی همچنین در ادامه افزود: در همین راستا مرزبان هنگ تایباد و سرخس در ایست و بازرسی های انجام شده موفق به کشف ۳ هزار نخ سیگار قاچاق و کالاهای قاچاقی از قبیل پارچه، رسیور ماهواره، شیرخشک، گوشی تلفن همراه و … شدند. کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه را جمعا ۷۸ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال برآورد کرده اند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تکمیل این خبر افزود: جلوگیری از قاچاق کالا گام برداشتن در جهت تحقق شعار رونق تولید است و مرزهای استان خراسان رضوی برای تحقق این ممکن تحت کنترل و مراقبت مرزبانانی است که به طور شبانه روز در تلاش اند با جلوگیری از قاچاق کالا از تمامی تولید کنندگان محصولات ایرانی حمایت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن