استانیاقتصادیزندگی

طی مراسمی در مشهد و توسط شرکت جهان نوین آریا (نمایندگی رسمی نیسان در ایران )؛ از خودروی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ رونمایی شد

کد خبر : 16441

نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ با حجم موتور ۲۴۸۸ سی‌سی و مصرف سوخت جاده ای۶/۶ و با قیمت  ۳۴۹ میلیون تومان در  سبد انتخاب خانواده ایرانی قرار گرفت.

شرکت جهان نوین آریا، به عنوان نماینده رسمی عرضه و خدمات پس از فروش محصولات نیسان در بازار کشور، قیمت قطعی و سپس شرایط فروش نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ را اعلام کرد. به گزارش صبح مشهد، مهندس علی نیک رفتار مدیر امور شعب شرکت جهان نوین آریا و سرپرست اداره تحویل در گفتگو با خبرنگار ما و در حاشیه مراسم رونمایی از این خودرو که در شاندیز مشهد برگزار شد با بیان این که شرکت جهان نوین آریا همزمان با اعلام قیمت قطعی این خودروی شاسی بلند در مدل‌های ۲۰۱۸، شرایط فروش آن را هم اعلام کرده است، افزود : قیمت قطعی خودرو  ۳۴۹ میلیون تومان است که در تمامی شرایط موجود با سود مشارکت ۱۸ درصد فروخته می‌شود، که سود انصراف خودرو نیز معادل ۱۵ درصد خواهد بود.

وی به مشخصات فنی هم اشاره و تشریح کرد: حجم موتور ۲۴۸۸ سی‌سی، حداکثر قدرت موتور ۱۷۱/۶۰۰۰ (اسب بخار/دور در دقیقه)، مدل گیربکس CVT-XTRONIC (تیپ ترونیک)، حجم مخزن سوخت ۶۰ لیتری، مصرف سوخت ترکیبی۸/۳ مصرف سوخت جاده ای ۶/۶، و ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) ۱۷۱۵/۱۸۲۰/۴۶۴۰ میلی‌متر از جمله مشخصات این خودروی لوکس وارداتی بیان کرد.

نیک رفتار اظهار امیدواری کرد: اولین مرحله تحویل خودرو به مشتریان در اواخر خرداد یا اوائل تیرماه سال جاری انجام شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن