اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

شبکه اجتماعی متخصصین ایرانی ( پروفایل) یکساله شد

کد خبر : 11624

امکان اتصال کارت ویزیت به دامنه شخصی، سرویس پروفایل برای کسب و کار و پروفایل برای برنامه نویسان از جمله خدمات و سرویس های این شبکه اجتماعی در عمر یک سالگی خود می باشد.

استارت آپ شبکه اجتماعی پروفایل عصر امروز در مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، منتخب مردم مشهد در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با بیان این که لیست امید با شعار ایجاد شهری پرنشاط، شاداب و متحرک توانست رای اعتماد مردم مشهد را به خود جذب و روانه شورا شود، افزود: یکی از الزامات و ابزارهای ایجاد شهر نشاط، حمایت از کارآفرینی و نخبگان جوان است و حوزه IT از بخش های مهم و قابل توجه این موضوع می باشد.
احسان اصولی هوشمند سازی مشهد را یکی از محوری ترین برنامه های شورای پنجم در ارتقأ جایگاه کلان شهر پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سطح بین المللی دانست و خاطر نشان ساخت: از کاندیداهای در نظر گرفته برای پست شهرداری مشهد هم، برنامه های حوزه IT را خواسته ایم و شورای پنجم قطعا حمایت لازم را از نخبگان و کارآفرینان خواهد داشت.

در ادامه همایش، سعید بیدرنگ کارآفرین و مؤسس شبکه اجتماعی پروفایل هم در سخنانی با اشاره به دریافت ۶۵۰ بازخورد در خصوص اپلیکیشن خود  طی یکسال گذشته گفت: توسعه سرویس با شعار و چشم انداز ” شمایید که پروفایل را می سازید ” از اولویت های تیم متخصص و همکار ما در مجموعه پروفایل می باشد. وی افزود: امکان اتصال کارت ویزیت به دامنه شخصی کاربر، سرویس پروفایل برای کسب و کار و پروفایل برای برنامه نویسان از جمله خدمات و سرویس های این شبکه اجتماعی برای کاربران می باشد.

در پایان طی نشستی چالش های پروفایل با حضور فعالان و اساتید حوزه IT مورد بررسی قرار گرفت.
فقدان قوانین لازم و لزوم حمایت دولت، لزوم شناسایی بازار و میزان تقاضا و استفاده از فرصت های پیرامونى از جمله مسائلی بود که در این نشست بحث و بررسی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن