اسلاید شوشهری

احداث ۲ هزار کلاس درس جدید در خراسان رضوی برنامه‌ریزی شد

کد خبر : 53506

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲ هزار کلاس درس جدید تا پایان سال جاری به مجموع ۵۷ هزار کلاس درس استان افزوده می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، سید امیر شوشتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل مشکلات فراوان در سال گذشته اگرچه قرار بر تحویل ۲ هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی بود،‌ اما تنها هزار و ۱۰۰ کلاس ساخته و تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: امسال با همکاری دستگاهها و مجموعه‌های مختلف و انجام اقدامات لازم شمار کلاس درس تحویلی نسبت به پارسال چشمگیر خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: علاوه بر این با حمایت انجام شده و تامین اعتبارات لازم ۴۰ مدرسه کانکسی در استان جمع آوری و در اول مهر سال جاری دانش‌آموزان این مدارس در کلاس درس به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد دانش آموزان استان در شهرستان مشهد مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: بخشی از مشکلات کمبود فضای آموزشی در مشهد با همکاری و کمک فرمانداری مشهد، اداره کل مسکن و شهرسازی و شهردار جدید مشهد در سال جاری قابل حل است و خوشبختانه در مشهد چشم انداز خوبی برای دریافت زمین‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی داریم.

شوشتری بیان داشت: در این راستا شاهد اقدامات خوبی برای تملک بسیاری از زمین‌های آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش از نهادهای مختلف هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مشکلات خیران استان با همکاری دولت و تامین اعتبار در راستای ساخت مدارس همپای مدرسه سازان انجام شد و خوشبختانه خیران نیز به خوبی وارد میدان شده‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن