اقتصادی

مدیر عامل پدیده در نشست خبری با اصحاب رسانه؛ کاروان درشکه های حاجی فیروز آغازگر برنامه های نوروزی پدیده خواهند بود

کد خبر : 15475

ویژه برنامه های نوروزی گروه شرکت های پدیده شاندیز از دوشنبه ۲۸ /۱۲/ ۱۳۹۶ با حرکت کاروان درشکه های حاجی_فیروز از میدان اول شهر شاندیز آغاز می شود.

به گزارش صبح مشهد، دکتر ابوالفضل انتظاری گفت: درشکه های حاجی فیروز با اجرای برنامه های خاص و نوید آغاز سال نو خورشیدی حرکت خود را از میدان ابتدایی شهر شاندیز آغاز می کنند و این حرکت با اجرای نمایش های خاص تا شهر رویایی پدیده امتداد داشته و در این شهر نیز با اجرای ویژه برنامه های آیینی و نمایشی در سنگ فرش و بازار پدیده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این برنامه از ساعت ١۶ الی ٢١ دوشنبه برگزار می شود و شامل برنامه هایی همچون: نقّالی و نُوروز خوانی، موسیقی سنتی با ساز و دُهل، چوب بازی، مراسم سیاه بازی با محوریت عمو نوروز، نمایش طنز، نورافشانی و اجرای مسابقه و اهدای جوایز است.

دکتر انتظاری از ادامه برنامه های عیدانه پدیده شاندیز در ایام نوروز سخن گفت و ادامه داد: از یکم تا ١٣فروردین ماه سنگفرش پدیده شاندیز در ساعات ( ۱۷ الی ۱۹) با اجرای نقّالی و نُوروز خوانی، موسیقی سنتی زنده با ساز و دُهل، چوب بازی، سیاه بازی و نمایش های رو حُوضی، معرفی پیشه های قدیمی به صورت طنز، نمایش های میدانی مفرّح، پذیرای گردشگران است.

به گفته مدیر عامل گروه شرکت های پدیده، برگزاری مسابقات ورزش های بومی_محلی همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در ایام یاد شده از دیگر برنامه های عیدانه پدیده شاندیز است و همزمان با اجرای این برنامه ها در محل فودکورت پدیده شاندیز و در ساعات ۳۰ : ۲۰ الی ۲۲ نیز شاهد اجرای جُنگ شبانه همراه با اهدای جایزه و موسیقی مقامی و آئین های محلی خواهیم بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن