ورزشی

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان خبر داد؛ کسب مدال طلای جودوکار چنارانی در رقابت‌های جودو آزاد اروپا

کد خبر : 15195

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب مدال طلای نماینده ملی پوش استان در رقابتهای جودو کاپ آزاد مردان اروپا در کشور جمهوری چک خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، حسین محمودی گفت: رقابتهای جودو کاپ آزاد مردان اروپا عصر امروز ۱۳ اسفند ماه با حضور ۲۹۹جودوکار از ۴۱کشور جهان در شهر پراگ جمهوری چک برگزار شد.
وی افزود: جواد محجوب، جودوکار ارزنده چنارانی تیم ملی کشورمان توانست در این مسابقات به نشان طلا وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم دست یابد.
رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: محجوب پس از استراحت در دور نخست، حریف اکراینی را در ۱:۱۹ ثانیه ایپون کرد، سپس در زمان در ۱:۴۱ جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت.
وی گفت: ملی پوش ارزنده استان در دیدار نیمه نهایی لوکاس کارپلاک، قهرمان المپیک ریو و نایب قهرمان گرند اسلم توکیو و قهرمان گرند پری هوهات را در یک دقیقه با یک اوسوتوگاری ایپون کرد و فینالیست شد.
محمودی عملکرد محجوب و پیروزی های مقتدرانه وی را با ضربه فنی در ۴ مبارزه خودر این رقابتها منحصر به فرد توصیف کرد و افزود: نماینده شایسته جودو خراسان رضوی در شیایی پایانی خود نیز الکساندر واخویاک، دارنده نشان برنز گرند اسلم پاریس در سال ۲۰۱۸ از کشور بلاروس را در کمتر از ۱دقیقه و ۳۰ ثانیه با ضربه فنی ایپون شکست داد و مدال طلا رقابتهای آزاد اروپا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
وی خاطر نشان کرد: جواد محجوب، روز جمعه هفته گذشته نیز در دومین مرحله رقابت های جودوی گرند اسلم سال ۲۰۱۸ که با حضور ۴۴۶ جودوکار از ۶۵ کشور در شهر دوسلدورف برگزار شد، به میدان رفت که در گام نخست و در قرعه ای سخت در برابر «هیروشی هاراساوا» نماینده مطرح ژاپن با ضربه فنی شکست خورد و حذف شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن