اقتصادی

۳۱۰ هتل‌آپارتمان و ۳۴۵ مهمانپذیر مشهد آماده میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی امام رضا(ع) هستند

کد خبر : 15044

رئیس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد گفت: در ایام نوروز ۹۷، ۳۱۰ واحد هتل‌آپارتمان با ۳۰ هزار نفر ظرفیت و ۳۴۵ واحد مهمانپذیر با ۳۴۵ هزار نفر ظرفیت آماده میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی امام رضا(ع) هستند.

به گزارش صبح مشهد، محمد پوررضایی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: برنامه‌های نوروزی اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود و در این ایام ۳۱۰ واحد هتل‌آپارتمان با ۳۰ هزار نفر ظرفیت و ۳۴۵ واحد مهمانپذیر با ۳۴۵ هزار نفر ظرفیت آماده میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی امام رضا(ع) هستند و در این نظارت ویژه بازرسان اتحادیه را خواهیم داشت.
وی افزود: افزایش نرخ خدمات را در ایام نوروز ۹۷ در هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد نخواهیم داشت و قیمت‌ها براساس ۳ درجه نرخ‌گذاری شده است و مشهد به عنوان ارزان‌ترین شهر در بحث خدمات سفر مطرح است.
رئیس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد با بیان این ایکه باتوجه به رشد نرخ ارز پیش‌بینی افزایش سفرهای داخلی را نوروز ۹۷ داریم و رشد ۲۰ درصدی میزان اقامت و اشغال تخت در هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد را پیش‌بینی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: همه ساله شاهد آن هستیم که ۳۰ درصد اقامت‌ها در هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد با رزرو قبلی اشغال شده اس و معتقدیم که از کمپ‌ها، مدارس و دیگر مراکز اقامتی باید پس از تکمیل ظرفیت هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد به عنوان اسکان اضطراری استفاده شود تا شاهد خالی‌بودن این واحدهای اقامتی نباشیم و حداکثر ظرفیت تکمیلی در ایام نوروز ۷۰ درصد بوده است.
پوررضایی تصریح کرد: تعداد واحدهای اقامتی در حال احداث ۲۰۰ واحد هستند که از میزان ۷۰ درصد هتل‌آپارتمان و ۳۰ درصد مهمانپذیر هستند و مبلغ اقامت و ۳ وعده غذا برای هر نفر در هر روز ۳۰ هزار تومان است و زمانی به سوددهی منطقی می‌رسیم که ۷۰ درصد اشغال را داشته باشیم.
وی تأکید کرد: در بحث گرمابه‌ها تعداد ۱۵ گرمابه فعال در مشهد داریم و مباحث مختلف مورد نظارت بازرسان اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران و مهمانپذیران مشهد هستند متاسفانه شامل هیچ یارانه‌ای در بحث آب، برق و گاز نمی‌شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن