اجتماعیاستانی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی؛ پرچم اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا به اهتزاز در آمده است

کد خبر : 14966

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آیین نکوداشت خانواده معظم ۷۵ شهید سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرچم اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا به اهتزاز در آمده است.

به گزارش صبح مشهد، سردار قادر کریمی که در هتل معین مشهد و در جمع خانواده شهدای نیروی انتظامی سخن می گفت، افزود: به شما خانواده های محترم و گرانقدر شهدا خیر مقدم عرض می کنیم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را داریم.

وی ادامه داد:شهدا از همه هستی خود گذشتند تا ما سربلند باشیم و امروز پرچم اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی با برکت خون پاک شهدا به اهتزاز در آمده و نظام اسلامی قدرتمندترین نظام جهان تلقی می شود. سردار قادر کریمی گفت:شهدا خون خود را نثار کردند تا همانطور که در تفکر امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بوده و هست انقلاب اسلامی بسط و گسترش یابد. وی خاطر نشان کرد:فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی ) کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل ا… خواندند و این افتخار بز رگی است که به عزت و برکت خون شهدا به ما سربازان ولایت و مدافعان نظم و امنیت قوه و روحیه ما رو تلاش بیشتر می دهد. وی از مادران ،پدران ،همسران و فرزندان شهدای عزیز خواست کارکنان نیروی انتظامی و همرزمان شهدای عزیز را از دعای خیر خود محروم نکنید تا بتوانیم در مقابله با دشمنی های بیشمار دشمنان و معاندان نظام اسلامی ایستادگی و مقاومت کنیم. وی گفت:امروز مردم و جامعه اسلامی ما احترام و ارزش خانواده شهدا را قدر می دانند و خانواده معظم شهدا نیز حسینی وار و زینب وار از مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمانان جهان پشتیبانی می کنند. سردار کریمی در پایان گفت:امیدواریم بتوانیم خادم شایسته ومیزبان لایقی برای شما خانواده معظم شهدا که به مشهد مقدس مشرف شده اند، باشیم.

گفتنی است، سردار زارعی معاون نیروی انسانی ناجا ،سردار کمیلی, فرماند مرزبانی سیستان و بلوچستان و سرهنگ عبدی ،رییس مرکز امور ایثارگران ناجا از دیگر مهمانان این مراسم بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن