اقتصادی

واحدهای تولیدی موفق بهترین تورهای کارآفرینی هستند/ کاشی فیروزه تجلی یک مدیریت اقتصادی موفق است

کد خبر : 47586

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واحدهای تولیدی موفق و کارآزموده‌، می‌توانند بهترین محل برپایی تورهای کارآفرینی برای کارآفرینان و صاحبان ایده باشند.

به گزارش صبح مشهد، محمد چکشیان ظهر امروز در بازدید از یکی از کارخانه‌ کاشی فیروزه مشهد و افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش در این مجموعه اظهار داشت: ارزشمند بودن کار و مولفه‌های ارتقای فرهنگ کار یکی از جدی‌ترین کمبودهای کشور است و هر چه بیشتر پیش رویم با استانداردهای دینی و فرهنگی مان در این راستا بیشتر فاصله می‌گیریم.

وی افزود: وقتی درباره کار فرهنگی و اجتماعی حرف می‌زنیم باید به این تلقی برسیم که بزرگترین کار فرهنگی و اجتماعی، اشتغال و داشتن دغدغه ایران قوی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: باید مدلی از تور کارآفرینی تعریف کنیم که وقتی افراد به کارخانه‌ای پا می‌گذارند ابتدا مفهوم کار را خوب درک کنند و به ارزشمند بودن آن پی ببرند نه اینکه فقط نگاه اقتصادی و مالی داشته باشند. لذا واحدهای تولیدی موفق و کارآزموده‌ می‌توانند بهترین محل برپایی تورهای کارآفرینی برای کارآفرینان و صاحبان ایده در این بخش باشند.

چکشیان گفت: امیدآفرینی بالاترین و بهترین فعالیت فرهنگی به شمار می‌رود، واحدهای تولیدی که، روی مولفه‌های فرهنگ کار تمرکز بیشتری کنند، می‌توانند محل برگزاری تورهای کارآفرینی باشند بنابراین انتظار می‌رود کارآفرینان ارتقای فرهنگ کار و تربیت ذهن ثروتمند را مدنظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کارآفرینان به درک بیشتری از سرمایه نیروی انسانی و مزیت‌های آن برسند، سیر پیشرفت در بخش تولید بیشتر می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن