اجتماعی

پیش بینی بارش باران و برف در خراسان رضوی

کد خبر : 14914

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از روز جمعه چهارم بهمن مناطق مختلف این استان را فرا می گیرد و تا روز دوشنبه هفته آتی ادامه دارد.

یحیی قاینی پور روز چهارشنبه افزود: از اواخر فردا خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت و بر این اساس بارشها ابتدا روز جمعه به شکل رگبار و رعد و برق آغا شده و سپس روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو در بیشتر نقاط استان بارندگی خواهد شد.
وی ادامه داد: بارشها در نواحی مرتفع کوهستانی به شکل باران و برف خواهد بود اما با شروع فعالیت این سامانه جوی ناپایدار سرعت وزش باد در سطح خراسان رضوی افزایش می یابد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در طول امروز و فردا جوی به نسبت پایدار بر این استان حاکم بوده و طی این مدت پدیده غالب مه صبحگاهی و افزایش ابرناکی خواهد بود.
وی افزود: همچنین میانگین دما هوا در نواحی مختلف خراسان رضوی تا روز جمعه آتی با تغییرات چند درجه ای در نوسان است.
قاینی پور ادامه داد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۱۴درجه سلسیوس بود که برای روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۶ و ۱۴ درجه پیش بینی شده است. کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین سه تا پنج درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.
طی در روزهای اخیر بارشهای باران در بیشتر شهرستانهای استان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن مربوط به مشهد با ۲۲ میلیمتر بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن