دانش و فناوری

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی: ۳۵۰ محصول خاص با همکاری ۵ هزار نخبه خراسان رضوی تولید شد

کد خبر : 14675

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۶۰ شرکت دانش‌بنیان استان با همکاری ۵ هزار نخبه ۳۵۰ محصول خاص را تولید کردند.
به گزارش صبح مشهد، سیدجواد حسینی در آئین تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی، اظهار کرد: ۱۱۱۶ تشکل تخصصی غیردولتی در خراسان رضوی فعال است و یکی از تصمیمات صورت گرفته با‌ همفکری این گروه‌ها اجرای طرح مجازات‌های جایگزین زندان بوده است و به‌طور مثال عده‌ای زندانی به جای حبس در زندان و آثار و ‌پیامدهای منفی آن به‌صورت رایگان برای شهرداری کار می‌کردند.
وی از اجرایی شدن نظام نامه تعامل نخبگان با دولت خبر داد و گفت: این نظام نامه در قالب ۵ رویکرد آغاز شده که اکنون به ۲۶ رویکرد رسیده است و در شورای نخبگانی استان از مشارکت و تخصص نخبگان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه نظام تصمیم‌گیری مبتنی بر شبکه دانش را در حوزه‌های مختلف فعال کرده‌ایم، تصریح کرد: ۱۶۰ شرکت دانش‌بنیان استان با همکاری ۵ هزار نخبه ۳۵۰ محصول خاص را تولید کردند و نمونه‌هایی از تمامی آن‌ها به خارج از کشور صادر شده و کسب درآمدزایی بالایی هم داشته است.
وی تاکید کرد: معتقدیم که باید حضور نخبگان را در جمع اعضای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز داشته باشیم تا بهترین تصمیمات اخذ شده و به مرحله تصویب و اجرا برسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن