شهری

تغییر نام یک میدان، نامگذاری یک بوستان و دو خیابان مصوبات چهاردهمین نشست علنی شورای پنجم مشهد

کد خبر : 14663

به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به تغییر نام یک میدان و نامگذاری یک بوستان و دو خیابان اقدام کند.

چهاردهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد در دوره پنجم صبح امروز در تالار شهر برگزار شد.به گزارش  صبح مشهد،  براساس یکی از مصوبات امروز شورای شهر، به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به تغییر نام یک میدان و نامگذاری یک بوستان و دو خیابان اقدام کند.

بر این اساس، تغییر نام میدان وفا واقع در بلوار هاشمیه به نام پهلوان احمد وفادار و نامگذاری بوستان واقع در اطراف کال چهل بازه به نام بوستان چهل بازه؛ نامگذاری خیابان ویلای ۹ با حفظ شماره به نام استاد فرامرز شکرخواه (منطقه ۹) و نامگذاری خیابان شاهد ۸۳ با حفظ شماره به نام نهر گناباد (منطقه ۱۰) مصوب شد. همچنین تغییر نام بلوار میامی در امتداد بلوار شهید مفتح به نام شهید مفتح شرقی نیز به تصویب رسید.

در جلسه امروز شورای شهر مشهد، مقرر شد به‌منظور تحقق اهداف و ماموریت‌های قانونی شهرداری در زمینه اجرای زیرساخت‌های ورزشی و اجرای برنامه‌های ورزش همگانی به‌صورت نظام‌مند و مبتنی بر محتوای باکیفیت و استاندارد و ارتقا و بهبود کیفیت فضاهای ورزشی شهر مشهد شهرداری موظف است نسبت به تدوین و استقرار طرح جامع فضاهای ورزش همگانی و مراکز ورزش بانوان اقدام و پس از لازم‌الاجرا شدن ظرف مدت ۶ ماه گزارش اقدامات انجام شده را به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

براساس مصوبه دیگر شورای شهر مشهد، به شهرداری مشهد‌مقدس اجازه داده می‌شود به منظور ایجاد انگیزه در آن دسته از کارکنانی که در تحقق بهینه درآمدهای عمومی پیش‌بینی شده در اصلاح بودجه سال جاری شهرداری و همچنین مدیریت هزینه‌های ریالی موثر بوده‌اند، پاداش ویژه‌ای معادل یک درصد از کل درآمدهای مذکور را در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۶ (‌به استثنای کمک‌های دولت و سازمان‌های دولتی) به کارکنان یاد شده اختصاص داده و پرداخت کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن