اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

فرماندار خبر داد: برگزاری تجمع و راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت اغتشاشات اخیر

کد خبر : 14130

فرماندار مشهد از برگزاری تجمع و راهپیمایی مردم مشهد در پی محکومیت اغتشاشات اخیر خبر داد. 

محمدرحیم نوروزیان، با اشاره به حوادث روزهای اخیر اظهار کرد: در پی بروز تحرکات و اغتشاشاتی که برخی عناصر فریب خورده در چند روز اخیر در برخی از نقاط کشور داشتند و همچنین تخریب‌ها، بروز اقدامات خشونت آمیز و کشته شدن برخی از هموطنان ما در سایر استان‌ها در این حوادث، خشم و انزجار شدیدی از سوی مردم علیه اینگونه اقدامات و افراد شکل گرفته و مردم مرتبا از نقاط کشور با مراکز مختلف تماس می گیرند و آمادگی خود را جهت ابراز انزجار و محکومیت این اقدامات اعلام  می‌دارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در مشهد مقدس نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و معدود حرکاتی هم که طی دو سه شب گذشته در شهر صورت گرفت نیز کنترل شد و کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی کردند، دستگیر شده و پرونده آن ها در حال رسیدگی است.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات مسئولان استانی و شهرستانی و برای پاسخ به درخواست و توقعات مردم شهید پرور مشهد مقدس مبنی بر اعلام محکومیت و انزجار از این اقدامات غیرقانونی در روز پنجشنبه هفته گذشته و دو روز پس از آن و همچنین نشان دادن اینکه این اقدامات خواست و اراده اکثریت قریب به اتفاق مردم نبوده، مقرر است ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۱۴ دی ماه، مجوز تجمعی در میدان شهدا صادر شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در حال پیگیری این مساله است که از مردم دعوت شود تا انشاالله همه مردم در این تجمع شرکت کنند و این حرکات را محکوم و این راهپیمایی را به سمت حرم مطهر ادامه دهند. در انتهای این تجمع بیانیه ای قرائت و سخنرانی خواهد شد، بدیهی است هیچکس در این کشور راضی نمی شود که پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی که صدها هزار خون پای آن ریخته شده، توسط عناصر فریب خورده به آتش کشیده شده و مورد هتک قرار گیرد. هیچکس راضی نیست که انسان های بی گناه کشته شوند و به اموال عمومی خسات وارد شود.

نوروزیان بیان کرد: انشالله مردم روز پنجشنبه حضور همگانی و پراحساس خود را به نمایش خواهند گذاشت و از همه دستگاه‌ها و تشکل‌ها می خواهیم در این تجمع همکاری کنند تا شاهد حضور باشکوهی در کمال نظم، امنیت و آرامش باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن