اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

آیت‌الله علم الهدی : هویت تاریخی مشهد مقدس باید حفظ شود/ به دنبال بی‌ریشه کردن تاریخ انقلاب هستند

کد خبر : 13973

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن با شبهه افکنی و ایجاد تردید، انقلاب را یک درگیری قدرت محور و دنیا طلبانه بین نیروهای انقلاب معرفی می‌کند که این جنگ قدرت دردی از مردم دوا نکرده و نمی‌کند.
به گزارش صبح مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با هیأت مؤسس و هیأت مدیره موسسه فرهنگی هنری خانه تاریخ مشهد مقدس، با بیان این‌که دشمن برای لوث کردن انقلاب و شخصیت‌های انقلابی، برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی کرده است، اظهار کرد: هدف از این سیاست شیطانی، بی‌ریشه کردن تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن با شبهه افکنی و ایجاد تردید، انقلاب را یک درگیری قدرت محور و دنیا طلبانه بین نیروهای انقلاب معرفی می‌کند که این جنگ قدرت دردی از مردم دوا نکرده و نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: عرصه، عرصه جنگ است و باید به‌سرعت اهداف و برنامه‌های خانه تاریخ مشهد عملیاتی شود، اگر قرار است خانه تاریخ در تاریخ مشهد مقدس و تثبیت امر ولایت مؤثر باشد، باید به شبهات در فضای مجازی و فضای حقیقی پاسخ دهد تا هویت تاریخی مشهد مقدس حفظ شود.

در ابتدای این دیدار محمد آصفی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری خانه تاریخ مشهد مقدس به بیان گزارشی از فرآیند شکل‌گیری این موسسه با حضور و مشارکت اساتید و کارشناسان رشته تاریخ پرداخت و گفت: کمک به بازشناسی هویت تاریخی شهر مشهد مقدس در قالب‌های فرهنگی، هنری، ترویج دانش تاریخ در فضای عمومی جامعه و انجام فعالیت‌های علمی پژوهشی در حوزه تاریخ مشهد مقدس در راستای ارتقاء سبک زندگی اسلامی و فرهنگ رضوی، از جمله اهداف این مؤسسه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تولید محتوا برای ارتقاء کمی و کیفی گردشگری مذهبی و انقلابی مشهد مقدس و نیز ارائه مشاوره تاریخی به‌منظور تقویت مطالعات برنامه‌ریزی شهری، دیگر اهداف و برنامه‌های موسسه فرهنگی هنری خانه تاریخ مشهد مقدس به شمار می‌رود.

منبع: فارس

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن