اخبار مهم

با اعترافات تکان دهنده زن ایدزی لو رفت

مرگ دردناک عسل کوچولو!

کد خبر : 57573

زن معتادی که ادعا می کند به ویروس ایدز آلوده است در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد، راز مرگ دردناک دختر ۲ ساله اش را فاش کرد.

روزنامه خراسان نوشت، زن ۳۱ ساله که در پی مرگ مشکوک دختر بچه ۲ ساله ای به نام «عسل» و با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی دکتر صادق صفری دستگیر شده است، روزگذشته در حالی به سوالات تخصصی قاضی شعبه۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پاسخ داد که اتهام خود درباره بی توجهی و سهل انگاری در مراقبت از کودک ۲ ساله را نپذیرفت. این زن جوان که با بیان سرگذشت عجیب خود،رازهای پنهان زندگی اش را فاش کرد درحاشیه جلسه بازپرسی به چند سوال خبرنگار نیز پاسخ داد.

نامت چیست؟م-ح
چند ساله هستی؟متولد ۱۳۷۱ هستم.
شغلی هم داری؟آرایشگرم
متاهلی؟نه! الان مجردی زندگی می کنم.
تا به حال زندان رفته ای؟نه! سابقه کیفری ندارم.
در مشهد زندگی می کنی؟بله! در منطقه خواجه ربیع و در یک منزل اجاره ای زندگی می کنم.
اعتیاد داری؟ در حال حاضر شربت ترک اعتیاد (متادون)مصرف می کنم.
دخترت که از دنیا رفت چه نام داشت؟عسل
چندساله بود؟۲ ساله
با پدر «عسل»چگونه آشنا شدی؟پدر او یک مرد معتاد بود که در خیابان با او آشنا شدم و حدود۶ ماه به عقد موقت اش درآمدم. با آن که مشخصاتی از او ندارم اما «عسل»دختر اوست.
چگونه به عقد موقت یک مرد معتاد درآمدی؟ خودمان صیغه محرمیت را جاری کردیم.
اولین بار با چه کسی ازدواج کردی؟۱۲ سال بیشتر نداشتم که پدرم مرا به عقد مرد معتاد تزریقی تبعه خارجی درآورد و۲۰۰ هزارتومان هم شیر بها گرفت.
چگونه به ایدز مبتلا شدی؟گفتم که شوهر اولم تزریقی بود و من از طریق او به ایدز و هپاتیت آلوده شدم.
«عسل» چگونه فوت کرد؟من و او در خانه تنها بودیم. من در یک منزل اجاره ای زندگی می کردم و قرار بود اسباب کشی کنیم. درهمین حال ناگهان او را دیدم که چند قرص را بلعید. بلافاصله با انگشتم دو قرص را ازدهانش بیرون کشیدم و به صاحبخانه ام زنگ زدم که او را به درمانگاه ببریم.
فرد دیگری هم به خانه شما رفت وآمد دارد؟نه! من تنها هستم و افراد غریبه را به خانه ام راه نمی دهم.
ناراحتی؟ خیلی!

بنابرگزارش اختصاصی روزنامه خراسان،این زن جوان پس از آن که در شعبه ویژه پرونده های جنایی،زوایای پنهان مرگ دردناک عسل کوچولو را برای قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازگو کرد با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی آزاد شد تا بررسی های تخصصی در این باره ادامه یابد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن