ورزشی

آویژه صنعت پارسا به دنبال ارتقا جایگاه بسکتبال در ورزش خراسان است

کد خبر : 23614

مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: رایزنی‌های خوبی با شورای شهر و شهرداری مشهد انجام شده و قول حمایت‌هایی را به ما داده‌اند و به دنبال این هستیم که سهم بسکتبال را از ورزش استان بگیریم و جایگاه آن را افزایش دهیم.

به گزارش صبح مشهد، جعفر فلاح در نشست خبری باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا که با حضور کادر فنی این تیم در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد، اظهار کرد: سال گذشته حمایت رسانه‌ها باعث دلگرمی ما بود، امیدوارم امسال نیز این حمایت‌های بسیار عالی ادامه داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا افزود: باشگاه آویژه صنعت پارسا در حال ثبت رسمی به طور کامل می‌باشد و تاکنون با تایید اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت کرده، همچنین مالکیت آن در دست هنرور مالک این شرکت تجاری است.

وی در خصوص باشگاه فرش مشهد بیان کرد: در سال‌های ابتدایی شروع به کار ما، فرش مشهد به عنوان اسپانسر فعالیت می‌کرد، باشگاه فرش مشهد بیشتر در بحث استعدادیابی فعالیت کرده و تا رده سنی نوجوانان تیم دارد.

فلاح ادامه داد: هدف ما از تأسیس این باشگاه استفاده از بازیکنان مستعدی است که قرار دادشان پس از رسیدن به رده جوانان و امید با تیم فرش به پایان می‌رسد و جذب سایر استان‌ها می‌شوند، همچنین کلینیک‌های استعدادیابی را در استان برگزار می‌کنیم و فعالیت خوبی در رده‌های پایه داریم.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص حمایت‌های سایر ارگان‌ها از این رشته گفت: رایزنی‌های خوبی با شورای شهر و شهرداری مشهد انجام شده و قول حمایت‌هایی را به ما داده اند و به دنبال این هستیم که سهم بسکتبال را از ورزش استان بگیریم و جایگاه آن را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با توجه به بودجه‌ای که داشتیم رتبه ششم را در لیگ کسب کردیم، در بسکتبال نمی‌شود جایگاه مشخص کرد ولی تفاوت در نتیجه را بودجه تیم‌ها تعیین می‌کند.

فلاح افزود: در سال جاری احتمالا لیگ برتر با ۱۴ تیم برگزار می‌شود و ۵ یا ۶ تیم بودجه بالایی را در اختیار دارند و سعی ما بر این است که حداقل جایگاه سال پیش‌مان را تکرار کنیم.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص محل برگزاری بازی‌ها نیز بیان کرد: ما از لحاظ سخت افزاری با مشکلاتی همراه هستیم، سالن مجموعه ورزشی سجاد، سخت افزار مناسبی در زمین دارد ولی تجهیزات جانبی مانند رختکن‌های آن در سطح استاندارد لیگ برتر نیستند که رایزنی‌هایی با فدارسیون در این رابطه انجام شده است

تمرکز ما بر ساختن یک تیم بسکتبال خوب است

سرمربی باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا در ادامه این نشست، اظهار کرد: خوشحالم که بعد از سه سال دوباره در مشهد حضور دارم و قرار است با این باشگاه همکاری کنم از وضعیت بازیکنان و تیم اطلاعات دقیق داشتم و فیلم بازی‌های سال گذشته را دیده ایم.

سرجان ایوانوویچ ادامه داد: از سه سال پیش که ثامن را ترک کردم، لیگ حرفه ای ایران را دنبال می‌کنم و اطلاعات خوبی را نیز در این خصوص دارم، همچنین پیگیر بازی‌های ایران را در جام جهانی بودم.

وی اضافه کرد: بعد از ثامن در تونس و رومانی کار کردم که آن سال تیم تونسی قهرمان لیگ شد و نیمی از بازیکنان تیم ملی تونس در مقابل ایران در جام جهانی از بازیکنان تیم من بودند.

سرمربی باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا تصریح کرد: تمرکز ما بیشتر بر این است که تیم را به خوبی بسازیم و هر روز بهتر شویم، همچنین مهم‌ترین اصل برای ما آمادگی کامل بازیکنان است.

ایوانوویچ در خصوص استراتژی خود در این تیم نیز عنوان کرد: نقطه شروع هر تیم دفاع آن است که ما باتوجه به بازیکنان جوانی که در تیم داریم، می‌توانیم به خوبی در این قسمت عمل کنیم، سعی ما بر این است که حریفان را تحت کنترل خود بگیریم.

وی اظهار کرد: فصل گذشته تا حدودی برای این تیم موفقیت آمیز بود و ما با جایگاه ششم لیگ را به پایان رساندیم، تمام تلاش ما بر این است که حداقل جایگاه فصل پیش را تکرار کنیم و حتی نتیجه بهتری را کسب کنیم.

محمد قیاسی، مربی باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا نیز گفت: پیش از حضور ایوانویچ با نظر او تمرینات را شروع و بازیکنان مد نظر را جذب کردیم، همچنین بعد از حضور او در ایران فشار تمرینات را بیشتر کردیم و بزودی تیم به آمادگی کامل می‌رسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن